کرمان -بارش باران های سیل اسا در استان کرمان موجب تخریب قسمتی از واحد های مسکونی و همچنین آبگرفتگی بسیاری از مناطق روستایی شد.

باران سقف برخی واحد های مسکونی را در کرمان آوار کرد

به گزارش قدس آنلاین، بارندگی های اخیر در استان کرمان هر چند موجی از خوشحالی را در بین مردم این استان وجود آورد و عطش خشکسالی های چندین ساله را تا حدودی رفع کرد اما موجب آوارگی بسیاری از روستائیان شد.

سامانه بارشی که از روز یکشنبه هفته گذشته وارد استان کرمان شده است  همچنان در این استان فعال است و  شدت بارش ها در برخی مناطق استان باعث آبگرفتگی، طغیان رودخانه ها و جاری شدن سیلاب شده و خسارات مالی شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر کهنوج  با بیان اینکه  بر اثر بارندگی های شدید در چند روز گذشته و ادامه فعالیت سامانه بارشی، سقف هشت منزل مسکونی در شهرستان های کهنوج و فاریاب تخریب شد بیان کرد:تاکنون سقف ۶ منزل مسکونی در شهرستان کهنوج و ۲ منزل هم در شهرستان فاریاب فرو ریخت و چهار منزل مسکونی در کهنوج به علت غیر قابل سکونت بودن تخلیه شده است.

محمود درویشی اظهار کرد: همچنین در روستای چاه عبدل فاریاب ۹ خانوار عشایر که در معرض سیلاب قرار داشتند به تجهیز چادر در مکانی دیگر اسکان داده شدند.

وی گفت: هم اکنون ۲ گروه هفت نفره در شهرستان فاریاب و یک گروه در کهنوج در حال آماده باش به سر می برند.

وی ادامه داد: نیروهای امدادگر هلال احمر در منازل آسیب دیده حاضر شدند و چادر و نایلون در اختیار مردم گذاشتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.