رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه معمولا در زمان بررسی برنامه سالانه و لایحه برنامه و بودجه در صحن کمیسیون های تخصصی مجلس تشکیل جلسه نمی دهند، گفت: احتمالا ادامه رسیدگی به طرح تحقیق و تفحص از صندوق بازنشستگی فولاد به سال آینده موکول شود.

بررسی تحقیق و تفحص از صندوق بازنشستگی فولاد احتمالا به سال آینده موکول شود

سلمان خدادادی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در گفتگو با«قدس آنلاین» با اشاره به روند بررسی طرح تحقیق و تفحص از صندوق بازنشستگی فولاد کشور که از سوی هیات رئیسه به کمیسیون اجتماعی محول شده است، گفت: بحث تحقیق و تفحص از صندوق فولاد در اولویت رسیدگی در کمیسیون اجتماعی است البته این امر منوط به برگزاری جلسات کمیسیون ها در مجلس است و اگر در هفته جاری جلسه ای تشکیل شود این موضوع در دستور باشد، انجام می شود.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه پیش از این بررسی لایحه برنامه ششم را در مجلس داشتیم و هفته قبل نیز دستورات دیگری در اولویت کاری ما قرار داشت، در صورتی که برنامه های مجلس مجالی دهد این طرح نیز در اولویت کاری کمیسیون قرار خواهد داشت.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس همچنین اظهار داشت: با توجه به عدم حضور اعضای کمیته تحقیق و تفحص در جلسه قبلی کمیسیون که به همین منظور ترتیب داده شده بود، در اولویت های بعدی قرار خواهد گرفت، بنابراین اولویت هایی دیگری که بعد از این طرح مطرح بوده، در دستور کار کمیسیون قرار می گیرد و بنده از زمان آن بی اطلاعم.

وی با اشاره به جلسات فوق العاده صحن علنی در دو شیفت صبح و عصر برای بررسی لایحه بودجه در ماه پایانی سال، افزود: به هر حال دیگر کمیسیون جلسه ای ندارد که بتواند تحقیق و تفحص از صندوق بازنشستگی فولاد را بررسی کند و احتمالا این طرح به سال بعد موکول خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.