سرمربی منچستریونایتد عنوان کرد دیگر نمی‌خواهد جام حذفی را دست‌کم بگیرد و فردا (یکشنبه) با ترکیب قدرتمندی به میدان خواهد رفت.

تغییر موضع مورینیو درباره FA Cup/ دیگر جام حذفی را دست کم نمی گیریم!

به‌ گزارش قدس آنلاین ‌و ‌به نقل از دیلی میل، منچستریونایتد فردا (یکشنبه) باید در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی انگلیس برابر بلکبرن به میدان برود.

شیاطین سرخ موفق شدند پنجشنبه شب در لیگ اروپا با سه گل سنت اتین را شکست بدهند. با این حال ژوزه مورینیو قصد ندارد اشتباه‌های گذشته را تکرار کند و می‌خواهد جام حذفی را کاملا جدی بگیرد. یونایتد اکنون تنها تیم انگلیسی است که در چهار جام حضور دارد. همین باعث شده برنامه رقابت‌های یونایتد بسیار سخت شود ولی این سرمربی پرتغالی تاکید کرد ترکیب قدرتمندی در ایوود پارک به میدان خواهد فرستاد. پیشتر در سال ۲۰۰۵ زمانی که آقای خاص هدایت چلسی را بر عهده داشت، او در فشردگی رقابت‌ها تصمیم گرفت برابر نیوکاسل ترکیب دوم خود را به زمین بفرستد. جایی که چلسی با شکست یک بر صفر برابر این تیم حذف شد.

ژوزه مورینیو پس از جلسه تمرینی منچستریونایتد درباره این موضوع گفت‌: سال ۲۰۰۵ جام حذفی را از دست دادم. در یک هفته‌ باید برابر بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا بازی می‌کردیم و در فینال جام اتحادیه نیز برابر لیورپول بازی داشتیم. بین این دیدارها، دو بازی جام حذفی قرار داشت که باید به مصاف نیوکاسل می‌رفتیم. ریسک بزرگی کردم. تمام تمرکزم را معطوف به بازی با بارسلونا و لیورپول کردم و از بازی با نیوکاسل غافل شدم. البته نتیجه‌ بد نبود چراکه بارسلونا را شکست دادیم و در فینال جام اتحادیه نیز با شکست لیورپول قهرمان شدیم ولی جام حذفی را جدی نگرفتیم و آن را به راحتی از دست دادیم.

سرمربی منچستریونایتد ادامه‌ داد: اگر من ببازم، باختم، چون حریف بهتر از ما عمل خواهد کرد یا این که ما بازی ضعیفی را به نمایش گذاشتیم. دیگر نمی‌خواهم آن اشتباه را تکرار کنم. به همین خاطر بازی با بلکبرن را جدی خواهم گرفت. دو بازی در جام حذفی انجام دادیم و توانستیم ردینگ و ویگان را شکست بدهیم. هر دو حریف ما از لیگ دسته یک انگلیس بودند و سختی رقابت‌ با تیم‌های لیگ دسته یک برای ما جدید نیست. آن هم با در نظر گرفتن این موضوع که در خانه حریف بازی می‌کنیم و برخلاف دو بازی قبل مهمان هستیم. برای این بازی جدی هستم و ترکیب قدرتمندی را به میدان خواهم فرستاد. البته چند تغییر نسبت به بازی با سنت اتین خواهیم داشت.

ژوزه مورینیو تنها یک بار جام حذفی انگلیس را فتح کرده است. جایی که در سال ۲۰۰۷ تیم او توانست با تک گل دیدیه دروگبا، منچستریونایتد را در فینال ومبلی شکست بدهد و قهرمان جام حذفی شود. نزدیک به ۱۰ سال از آن اتفاق گذشته است. ژوزه مورینیو درباره شانس دوباره برای قهرمانی در این جام گفت‌: همه چیز در حال‌ حاضر به احتمالات بستگی دارد. جام حذفی، جامی است که در آن مربیان انگلیسی چندان به آن احترام نمی‌گذارند ولی برای ما مربیان خارجی مهم هستند تا بتوانیم فرهنگ این کشور را بهتر یاد بگیریم. با چلسی چند بار در جام حذفی، حذف شدم. تیمم برابر تیم‌هایی همچون نیوکاسل و بردفورد شکست خورد و باعث شد یک درس اساسی از فوتبال و جنگندگی در انگلیس را یاد بگیرم. دیگر نمی‌خواهم جام حذفی را از دست بدهم. دوست دارم تیمم به فینال ومبلی برسد و بتوانم دومین قهرمانی ‌در جام حذفی را کسب کنم.

به نقل از ایسنا، وین رونی و مایکل کریک در بازی برابر سنت اتین استراحت داشتند و به میدان نرفتند تا شانس بالایی برای بازی فردا داشته باشند. مورینیو در پایان گفت‌: دوست دارم آنها کاملا آماده باشند حتی اگر به آنها نیاز بود، به میدان برویم. مطمئن نیستم آنها بتوانند یکشنبه هم به میدان بروند چون سه روز با بازی بعدی فاصله است. علاوه بر این هنریک مخیتاریان بیمار شده است و چهارشنبه در خانه بود. البته او کمی بهتر شده است و دکترها امیدوارند بتوانند او را به بازی برسانند. نمی‌دانم هنریک بازی با بلکبرن خواهد رسید یا نه.

منچستریونایتد بعد از بازی با بلکبرن باید چهارشنبه شب برابر سنت اتین در دیدار برگشت خود در لیگ اروپا را برگزار کند. این بازی به خاطر زمان استراحت تیم فرانسوی، یک روز زودتر برگزار می‌شود. به ‌این‌ ترتیب یونایتد در ۶ روز، سه بازی را برگزار می‌کند که بازی نخست خود را پنجشنبه شب برگزار کرد و در بازی دوم فردا به میدان می‌رود و در سومین بازی خود نیز چهارشنبه شب مهمان تیم فرانسوی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.