اصفهان- رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خمینی‌شهر گفت: کمیته یاوران وقف خمینی‌شهر باهدف کمک به خانواده‌های زندانیان نیازمند این شهرستان تشکیل شد.

وقف به کمک خانواده‌های زندانیان خمینی‌شهر می‌رود

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی قربانی اظهار داشت: کمیته یاوران وقف خمینی‌شهر باهدف کمک به خانواده‌های زندانیان نیازمند این شهرستان در محل اداره اوقاف و امور خیریه تشکیل شد.

وی در ادامه افزود: ازآنجایی‌که هرساله توسط ستاد دیه جلساتی برگزار می‌شود و خیرین و نیکوکاران جهت کمک به زندانیان نیازمند و خانواده‌های آنان کمک‌هایی را به این ستاد و همچنین امور مددکاری زندان خمینی‌شهر انجام می‌دهند امسال تصمیم بر آن شد که جهت دائمی شدن و استمرار این حرکت نیک‌اندیشانه کمیته یاوران وقف تشکیل و برای کمک به این امر نیکو و پسندیده با کمک خیران خیراندیش وقف و موقوفاتی در این راستا ایجاد شود تا از محل درآمد این موقوفات کمک‌های لازم به افراد نیازمند انجام شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خمینی‌شهر خاطرنشان کرد: این کمیته در مرحله تشکیل و راه‌اندازی است و در همین راستا از کلیه افراد خیر و نیکوکار خواهشمندیم که جهت اجرای این امر خداپسندانه با این کمیته همکاری و مشارکت داشته باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.