تبریز- رئیس هیئت مدیره انجمن خیرین مسکن‌ساز استان آذربایجان‌شرقی از احداث و واگذاری ۱۰۰۰ واحد مسکن محرومان توسط انجمن خیران مسکن‌ساز استان خبر داد.

 ۱۰۰۰ واحد مسکن محرومان توسط انجمن خیران مسکن‌ساز آذربایجان‌شرقی احداث و واگذار شد

به گزارش قدس آنلاین، حافظ باباپور در جمع اعضای جلسه خیران اظهار داشت: انجمن خیرین مسکن استان آذربایجان‌شرقی تاکنون توانسته است در طول ۸ سال از تاسیس این انجمن یک هزار و ۵ واحد مسکونی با حمایت خیران استان احداث وتحویل محرومان و متقاضیان واجدالشرایط  در سطح استان کند.

باباپور یادآورشد: انجمن خیران مسکن‌ساز آذربایجان‌شرقی تاکنون کارنامه درخشانی از خود به نمایش گذاشته است و به حول و قوه الهی خیرین بیشتری که در استان شناسایی شده امیدواریم از این به بعد نیز با تلاش همه جانبه و در صورت تامین اعتبار لازم و مساعدت خیران، دیگر واحدهای احداثی جدید در استان طی سال‌های آتی توسط این انجمن عملیاتی خواهد شد.

وی اظهار کرد: راه‌های مهم تشویق خیران برای ورود به موضوع اصلی تامین مسکن برای نیازمندان باید بررسی شود و بهترین شیوه‌ها با اداره‌های مرتبط در دستور کار نشست قرار گیرد چرا که کمک به نیازمندان یکی از کارهای پسندیده‌ای است که اسلام نیز به آن تاکید فراوان داشته است.

حبیب طوفانی مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز استان نیز گفت: هدف اصلی این انجمن تامین مسکن برای قشر آسیب‌پذیر و کم درآمد جامعه است و از این رو طبق تفاهمنامه چند جانبه سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان نیز باید خیران را در تامین مسکن برای نیازمندان یاری کنند.

وی با مهم توصیف کردن حرکت خیران مسکن‌ساز در تامین مسکن برای اقشار کم درآمد و نیازمند استان خاطرنشان کرد: اگر با نیت خیرخواهانه برای جلب مشارکت خیران بتوانیم همایش‌های را درسطح استان و بالاخص در شهرستان‌ها با حضور مسؤولان استانی و کشوری برگزار کنیم یقینا خواهیم توانست کارهایی را هر چند هم کوچک درسراسر استان و یا شهرستان‌ها آغاز و عملیاتی کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.