رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار فروشان گفت: با نزدیک شدن به ایام عید نوروز نمایشگاهی بهاره برای عرضه محصولات با کیفیت از تاریخ 11 تا 20 اسفند برگزار خواهد شد.

امسال در چند نقطه از تهران «نمایشگاه بهاره» داریم؟

به گزارش قدس آنلاین، مصطفی احمدی رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار فروشان در خصوص برگزاری نمایشگاه‌های بهاره با نزدیک شدن به ایام نوروز اعلام کرد: نمایشگاه بهاره‌ی آجیل و خشکبار در حکیمیه، مصلی، ترمینال خاوران، پارک ارم و بوستان ولایت از ساعت ۹ صبح تا ۱۰ شب و از تاریخ ۱۱ الی ۲۰ اسفند در پنج نقطه‌ی یاد شده آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری حدود ۱۱۵ غرفه در نمایشگاه در ادامه اظهار کرد: برای تامین بازار شب عید و رفع تقاضای مردم مشکل خاصی نخواهیم داشت و عمده‌ی اقلام با کیفیت مطلوب در نمایشگاه بهاره عرضه خواهد شد.

رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار فروشان همچنین ادامه داد: حدود ۶۰ درصد از اقلام با کاهش ۷ الی ۸ درصدی قیمت نسبت به سال گذشته همراه بوده است همچنین قیمت خشکبار بر اساس بررسی کارشناس‌های اتحادیه است که در این راستا به غرفه داران ابلاغ شده تا با صرف نظر از ۵ درصد سود خرده فروشی خود اقدام به عرضه محصولاتشان کنند.

احمدی کمبود و نیاز به واردات بادام هندی را عامل اصلی بروز مشکل در بازار شب عید دانست و تصریح کرد: پیگیری‌های لازم در خصوص ثبت سفارش و واردات این محصول از سوی وزارت جهاد کشاورزی انجام می‌شود که در صورت جوابگویی مثبت وزارتخانه دست به واردات بادام هندی خواهیم کرد.


منبع: باشگاه خبرنگاران

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.