۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳
کد خبر: 505126

فرمانده انتظامی مشهد کلاهبرداری‌های حرفه‌ای در یک باشگاه ورزشی را تشریح کرد.

جوان ساده‌لوح در قمار اموالش را باخت

قدس آنلاین - سرهنگ محمد بوستانی در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار داشت: یکی از مالباختگان در این باشگاه ورزشی جوان ۲۹ ساله‌ای است که همسر و ۳ فرزند دارد و تا چندی قبل با اشتغال در حرفه جوشکاری درآمد و وضع مالی خوبی داشته است.

وی افزود: این جوان اما در جریان مراجعه به یک باشگاه ورزشی، در اوقات فراغت خود، مورد تحسین و تعریف و تمجیدهای چند نفر ناشناس قرار گرفته و بی آنکه بداند با یک باند حرفه‌ای کلاهبرداری طرف است، با جدیت ورزش مورد نظر را ادامه داده و در این بین به تحریک همان افراد ناشناس چند بار دست به قمار می‌زند.

وی خاطرنشان کرد: اعضای باند کلاهبرداری نیز که طمعه خود را به دام انداخته بودند، در چند مورد با باخت‌های صوری، مرد جوان را به این باور می‌رسانند که او می‌تواند همیشه برنده باشد و پس از خیال باطلی که برای مرد جوان به وجود آمد، او در قمار بازی‌های بعدی بر سر رشته ورزشی مورد نظر، بازنده شده و پس انداز ۵۰ میلیونی خود را هم از دست می‌دهد. وی اما برای جبران خسارت به قمار بازی ادامه داده و کارش به جایی می‌رسد که اقدام به صدور چک و سفته در وجه اعضای باند می‌کند ولی همچنان به قمار بازی ادامه می‌دهد تا شاید بتواند باخت‌های سنگین خود را جبران کند.

رئیس پلیس مشهد گفت: اعضای این باند تاکنون ۶۲ میلیون تومان خسارت به این مرد جوان رسانده‌اند که تحقیقات و تلاش پلیس برای شناسایی و دستگیری آن‌ها در حال انجام است.

**سرقت‌های خشن ۲ تبعه خارجی از اتباع خارجی

وی در همین حال از دستگیری دو جوان تبعه خارجی خبر داد که از اتباع بیگانه غیرمجاز در حاشیه شهر مشهد زورگیری می‌کردند.

به گفته سرهنگ بوستانی، مأموران کلانتری طرق در پیگیری پرونده این زورگیری‌ها و بررسی آخرین گزارش زورگیری که از یک جوان ۲۱ ساله انجام شده بود، دریافتند این جوان تبعه خارجی است که از سوی دو جوان مورد ضرب و شتم قرار گرفته و سارقان گوشی تلفن همراه و ۱۳۰ هزار تومان وجه نقد او را ربوده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: مأموران با توجه به سرنخ‌های موجود دو متهم سرقت‌های خشن را چهره‌زنی کرده و پس از چند ساعت کنترل و مراقبت‌های نامحسوس آن‌ها را به دام انداختند.

وی گفت: این دو متهم ۱۸ و ۱۹ ساله که خود نیز تبعه خارجی هستند، با نظر مقام قضایی در اختیار پلیس قرار دارند تا تحقیقات بیشتر برای کشف تمام سرقت‌های انجام شده توسط آن‌ها انجام شود.

منبع: روزنامه قدس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.