یزد- استانداریزد گفت: دستگاه‌ها باید برای پایان رساندن پروژه‌های مصوب سفر ریاست جمهوری به استان باید اقدام جدی داشته و اعتبارات ملی را پیگیری کنند.

دستگاه‌ها پیگیر اعتبارات ملی پروژه‌های سفر ریاست جمهوری به استان باشند

به گزارش قدس آنلاین، سیدمحمد میرمحمدی پیش ازظهر شنبه دردرنشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان یزد با تذکر جدی نسبت به حضور اعضای غایب نشست  اظهارداشت: مدیران دستگاه‌ها باید شخصاً در این نشست حضور داشته باشند و باید طرح‌هایی که در اردیبهشت و خرداد تمام می‌شود، مشخص شوند.

وی افزود: سیستم اداری باید رشد بالنده‌ای را برای سرعت عمل و پیشرفت فعالیت‌ها داشته باشدو اصلی‌ترین موضوع برای کارایی و توانمندی و ارتقای وضعیت نیروی انسانی، توانمندی و آموزش است.

استاندارتصریح کرد: از فرمانداران و مدیران استانی درخواست شده که دو نفر از افراد مستعد و شایسته و دارای توانمندی را معرفی کنند تا دوره‌های آموزشی برای  نیروی انسانی دستگاهها برگزار شود.

میرمحمدی خاطرنشان ساخت: برای تقویت کارآمدی نیروها در دستگاه‌ها اداری باید راه‌های کارآمدی ارائه شود تا نیروها را توانمند کرد و در سطوح مختلف از آن‌ها بهره برد .

استاندار با بیان اینکه ساماندهی نیروی انسانی دستگاه‌های استان یک ضرورت است افزود: برای افزایش کارایی نیروی انسانی توسعه آموزش‌ها لازم است واینکه برخی دستگاه‌ها می گویند با کمبود نیرو مواجه هستیم و کار با سختی پیش می‌رود درست نیست چون هیچ نیرویی نباید نیروی ناکارآمد تلقی شود.

رئیس شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان یزد با اشاره به راه‌اندازی مرکز خدمات سرمایه‌گذاری و تدوین شیوه‌نامه اداره آن افزود: اشکالاتی که در بندهای مختلف این ‌نامه بود با بررسی‌های کارشناسی اصلاح شده اما اگر نظری در این زمینه باشد استقبال می‌کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار نیزدراین نشست با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شهر و روستاها اظهارداشت: با استناد به ماده ۲۱ قانون انتخابات ریاست جمهوری و ۸۱ شهر و روستاها همه دستگاه‌ها باید نیروی مورد نیاز ستاد انتخابات را تامین کنند.

محمدعلی طالبی افزود: بر اساس قانون، در صورت درخواست نیرو و امکانات از سوی ستاد برگزاری انتخابات، دستگاه‌ها باید تا پایان برگزاری انتخابات، امکانات لازم و نیروی انسانی را در اختیار ستاد قرار دهند. 

وی با اشاره به تعامل خوب بین دستگاه‌های استان گفت: فعالیت‌های ستاد انتخابات اغاز شده و دستگاه‌ها در این زمینه همراه بوده‌اند اما برای بخش اصلی انتخابات در استان با برخی کم‌کاری‌ها مواجه شدیم.

معاون استاندار یزد خاطرنشان ساخت: امیدواریم با همراهی و همدلی تمامی کارگزاران نظام اسلامی شاهد برگزاری انتخاباتی با حضور حداکثری مردم در انتخابات ۲۹ اردیبهشت‌ماه ۹۶ باشیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار نیزدر این نشست گفت: بر اساس درخواست وزیر ورزش و جوانان برای احداث خانه جوان در یزد، تا پایان سال جاری خانه جوان در این استان راه‌اندازی خواهد شد  .

سیدمحمدرضا سیدحسینی اظهار داشت: وزیر ورزش و جوانان درخواست اختصاص هزار مترمربع زمین برای احداث خانه جوانان را داشت که با پیگیری‌های انجام شده این خانه در استان تا پایان سال راه‌اندازی می‌شود وقرار شده دبستان قدس سابق واقع در محدوده خیابان فرمانداری برای این امر اختصاص پیدا کند.

وی افزود: با پیگیری‌ها و رایزنی‌های معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان با آموزش و پرورش یزد، قرار شده با تأمین مکانی مناسب، خانه جوانان هرچه سریع‌تر بهره‌برداری شود.

معاون  عمرانی استاندار یزد همچنین خواستار اعلام و معرفی شش طرح و برنامه اثرگذار برای استان از سوی دستگاه‌ها شد و گفت: بر اساس اعلام نظر سازمان تأمین اجتماعی، دستگاه‌های اجرایی استان و شهرداری‌ها ۴ میلیارد تومان بدهی دارند که باید هرچه سریع‌تر پرداخت کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.