ایرادات و اشکالاتی به وزیر راه شهرسازی وارد است که اوج این اشکالات برمی گردد به حادثه قطار مشهد- تبریز که منجر به در آتش سوختن مسافران حضرت امام رضا (ع) شد؛ لذا نباید از کنار این مسئله به راحتی گذر کنیم.

نباید از کنارِ در آتش سوختن زائرین امام رضا به راحتی بگذریم/آخوندی باید به افکار عمومی پاسخگو باشد

امیر حسین قاضی زاده، عضو هیات رئیسه مجلس در گفتگو با«قدس آنلاین» با اشاره به اینکه همچنان بر استیضاح وزیر راه و شهرسازی مصر است، اظهارداشت: ما به عنوان نمایندگان مردم در مجلس باید عملکرد فرد یا افرادی را که از طرف مردم به آنها رای اعتماد دادیم را بررسی کنیم؛ بر این اساس اگر ضعف و تقصیری از وزیری می بینیم باید با وی برخورد شود.

وی با تاکید بر لزوم استیضاح وزیر راه وشهر سازی در مجلس، یادآور شد: ایرادات و اشکالاتی به وزیر راه شهرسازی وارد است که اوج این اشکالات برمی گردد به حادثه قطار مشهد- تبریز که منجر به در آتش سوختن مسافران حضرت امام رضا (ع) شد؛ لذا نباید از کنار این مسئله به راحتی گذر کنیم.

این نماینده موافق استیضاح وزیر راه و شهرسازی در عین حال اظهار داشت: باید بشنویم و ببینیم که آیا آقای آخوندی می تواند پاسخگویی مناسبی برای مطالبه افکار عمومی باشد یا خیر؟

وی با بیان اینکه نمی توان از قبل در مورد نتیجه استیضاح پیش بینی کرد، افزود: به هرحال  کسانی که به استیضاح رای می دهند و  کسانی که رای نمی دهند حتما بر اساس تکلیف شرعی خود عمل می کنند. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.