اهواز _ مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان اظهار کرد: فرهنگیان خوزستان برای خوزستان گردی و بازدید از سایر شهرستانها و مناطق استان، تخفیف ۵۰ درصدی دریافت می کنند.

فرهنگیان خوزستان برای خوزستان گردی ۵۰ درصد تخفیف دریافت می کنند

به گزارش قدس آنلاین، محمد تقی زاده گفت: استان خوزستان به عنوان یکی از خاستگاه های تمدنی در کشور، دارای جاذبه های طبیعی و فرهنگی و تا ریخی بسیاری است.

رئیس ستاد اسکان استان خوزستان افزود: ستاد اسکان علاوه بر خدمات رفاهی، معرفی جاذبه های فرهنگی را در دستور کار دارد و این هدف باید توسط عوامل اجرایی ستاد اسکان در برخورد با میهمانان نوروزی مد نظر قرار داده شود.

تقی زاده گفت: آموزش و پرورش خوزستان با بهره گیری از تمامی امکانات موجود در ارائه خدمات مطلوب به فرهنگیان سراسر کشور نهایت تلاش خود را به کار می گیرد.

وی اضافه کرد: در راستای تمرکز زدایی و ارتقای سطح خدمات طرح اسکان نوروزی، مقرر شد اسکان مدرسه به مدیر، معاون و یا یکی از نیروهای رسمی توانمند با مسئولیت مدیرمدرسه و با ابلاغ مدیر آموزش و پرورش شهرستان یا منطقه سپرده شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به اینکه مدارس تحت پوشش ستاد اسکان فرهنگیان به سه دسته ی مدارس گروه«ویژه»، گروه «الف» و گروه «ب»تقسیم می شوند، خاطر نشان کرد: مراکز پردیس فرهنگیان و اردوگاه ها در گروه ویژه و بقیه مدارس در دو گروه «الف» و «ب» قرار می گیرند.

وی همچنین گفت: علی رغم این تقسیم بندی ها، تمامی میهمانان نوروزی که از آموزش و پرورش خوزستان درخواست اسکان می کنند، تمامی امکانات رفاهی نظیر وسایل گرمایشی و سرمایشی، یخچال، تلویزیون، حمام و استفاده از خدمات آَشپزخانه ای را دریافت می کنند.

تقی زاده در عین حال با اشاره به اینکه مشخصات مدارس تحت پوشش اسکان میهمانان نوروزی به منظور رزرو توسط همکاران فرهنگی تعیین شده است، گفت: همکاران ما از سراسر کشور می توانند از سوم اسفندماه تا ۲۲ اسفندماه۹۵ در سامانه ستاد اسکان، نسبت به رزرو محل مورد نظر اقدام کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.