رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت:این نهاد در زمینه نحوه تدریس و تحول در سرفصل های معارف اسلامی ، مجموع ای را تدوین کرده که آماده ارائه به شورای اسلامی شدن دانشگاه ها است.

نحوه تدریس و سرفصل های معارف اسلامی بازنگری می شود

به گزارش «قدس آنلاین» به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، جلسه ۳۰۳ شورای اسلامی شدن دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی، به ریاست دکتر محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌ محمد محمدیان، با اشاره به طرح موضوع چارچوب اقدام و عمل آموزش ۲۰۳۰ در جلسه اخیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: بر اساس تصمیم شورای عالی انقلاب فرهنگی این سند پس از جمع‌بندی حقوقی و محتوایی توسط دبیرخانه در صحن شورای عالی انقلاب فرهنگی مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها همچنین با اشاره به برخی مباحث مطرح شده در مورد نحوه تدریس سرفصل‌های معارف اسلامی در دانشگاه‌ها افزود: هم اکنون یک جمع‌بندی و ارزیابی کلی در این زمینه شامل نحوه تدریس، تحول در سرفصل‌ها و بازخورد این دروس توسط نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها تدوین‌شده و آماده ارائه به شورای اسلامی شدن دانشگاه‌ها است.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.