گرگان- مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان گفت: به مناسبت هفته بزرگداشت مقام زن در استان گلستان گردهمایی بانوان ادارات استان برگزار شده و طی آن برنامه های متنوع فرهنگی و ورزشی صورت خواهد گرفت.

بانوان گلستانی به مناسبت هفته زن گردهم می آیند

به گزارش قدس آنلاین، کلثوم غفاری صبح یکشنبه در نشست با کارشناسان و مشاوران بانوان دستگاه های اجرایی که به مناسبت هفته زن برگزار شد، از برگزاری گردهمایی بانوان ادارت گلستان به مناسبت در هفته زن و اجرای برنامه های فرهنگی ورزشی ویژه بانوان خبر داد و اظهار کرد: این برنامه ها در تاریخ نوزدهم اسفند در بوستان بانوان گرگان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه حضرت فاطمه(س) به عنوان الگوی ایده آل برای بانوان و زنان در جامعه شناخته می شود، ادامه داد: باید از دیدی متفاوت به آن حضرت نگاه کنیم و سیره دختر پیامبر(ص) را چه در خانواده و چه در اجتماع به کار ببریم.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان تأکید کرد: باید حضرت فاطمه(س) به عنوان الگوی اخلاق در جامعه بیشتر معرفی کنیم.

وی همچنین به نقش زنان در توسعه پایدار استان اشاره کرد و گفت: در سه ماه نخست سال ۹۶ همایش علمی با محوریت نقش زن در توسعه پایدار با همکاری یکی از دانشگاه های استان برگزار می شود.

غفاری گفت: در صورت همکاری دستگاه ها در هفته زن برنامه ای برای بازدید بانوان فعال در حوزه اقتصاد از منطقه اینچه برون برنامه ریزی خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.