خرم آباد- مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان گفت: طرح نظارتی نوروز ۹۶ در قالب سه حوزه کالا و خدمات، بهداشتی، دارویی و درمانی و قاچاق کالا و ارز اجرا می شود.

طرح نظارتی نوروز ۹۶ در قالب ۳ حوزه اجرا می شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، بهرام براری ظهر یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان اظهار داشت: برای اجرای این طرح روی کار شرکت های مسافرتی اعم از زمینی، دریای، هوایی و حمل و نقل درون شهری و برون شهری، مراکز اسکان و پذیرایی، اقامتگاه ها، زائر سراها، هتل ها، اماکن تاریخی، تفریحی و فرهنگی که در فرآیند تهیه توزیع و فروش اقلام مورد نیاز شهروندان دخالت دارند، نطارت صورت می گیرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان لرستان افزود: همچنین در اجرای طرح نظارت بر بازار نوروز بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، رستوران ها، سالن های غذاخوری شهری، قنادی ها، انبارها، سردخانه ها، فروشگاه های زنجیره ای، میادین میوه و تره بار، نمایشگاه های بهاره اعم از کیف و کفش، البسته و پوشاک، آجیل، تنقلات و کالاهای مصرفی خوردنی و آشامیدنی نظارت می شود.

براری به نظارت بر جایگاه های سوخت، مراکز بهداشتی درمانی، آمبولانس های خصوصی، آرایشگاه های زنانه و مردانه در طرح نظارتی نوروز ۹۶ اشاره کرد و ادامه داد: اداره کل تعزیرات حکومتی لرستان آمادگی دارد در خصوص آنچه ستاد اجرایی هماهنگی خدمات سفر استان در محدوده مقررات قانونی برای نظارت در این ایام ابلاغ می کنند، ورود کند.

وی تصریح کرد: دستگاه های اجرایی و نظارتی استان مانند اتاق اصناف، دانشگاه علوم پزشکی، سازمان صنعت و معدن، اداره کل راهداری،دامپزشکی، سازمان تاکسیرانی حسب وظیفه ذاتی خود تعزیرات حکومتی را در اجرای این طرح نظارتی ویژه نوروز حمایت و پشتیبانی خواهند کرد و در بحث تامین و توزیع میوه شب عید نیز سازمان جهاد کشاورزی، شرکت غله و … مشارکت خواهند کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.