خرم آباد- معاون خدمات شهری شهرداری خرم آباد گفت: با توجه به پراکندگی و ازدیان متکدیان در سطح شهر و همچنین فرا رسیدن ایام نوروز مرکز ساماندهی متکدیان شهر خرم آباد افتتاح می شود.

مرکز ساماندهی متکدیان شهر خرم آباد افتتاح می شود

به گزارش قدس آنلاین، علی محمدخانی ظهر یکشنبه در جلسه کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر خرم آباد اظهار داشت: تور گردشگری که طی سنوات گذشته در پارک های سطح شهر خرم آباد و در راستای معرفی جاذبه های گردشگری درون شهری برقرار بود نوروز سال ۹۶ نیز برقرار بوده و در این تورها از وجود کارشناسان گردشگری استفاده می شود.

وی نظافت شهر در ایام نوروز را در اولویت فعالیت های شهرداری خرم آباد دانست و بیان داشت: مباحثی مانند آسفالت معابر، لکه گیری جداول و گل کاری ورودی های شهر ازجمله اقداماتی است که در دستورکار قطعی شهرداری شهر خرم آباد برای ایام نوروز قرار گرفته است.

معاون خدمات شهری شهرداری خرم آباد با اشاره به اینکه در ایام نوروز ۴ ستاد اسکان نوروزی در سطح پارک های کیو، شریعتی، بانوان و نسترن خرم آباد ایجاد می شود، افزود: همچنین ۲ ستاد استقبال در پارک پرچم و مسجد آیت الله کمالوند شهر خرم آباد برقرار می شود.

وی به دیگر اقدامات شهرداری خرم آباد برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی اشاره کرد و گفت: شهرداری خرم آباد سازمان فناوری و اطلاعات شهر را موظف کرده سیستم سامانه ای را برای معرفی اماکن دیدنی و مراکز خرید شهر خرم آباد در ستادهای اسکان راه اندازی کند که با این اقدام می توان اماکن خرید و دیدنی شهر خرم آباد را به بصورت پیامک به مسافرین نوروزی معرفی کرد.

معاون خدمات شهری شهرداری خرم آباد اضافه کرد: در ایام نوروز نمایشگاه های بهارمالگه در سطح ۲ پارک کیو و شریعتی شهر خرم آباد دایر بوده و افرادی که در غرفه های آن نسبت به فروش مواد غذایی و خوراکی اقدام می کنند باید دارای کارت سلامت باشند.

محمدخانی بیان داشت: سرویس های بهداشتی و نمازخانه ها از حساس ترین مکان هایی است که برای استفاده مسافران نوروزی باید مورد توجه قرار گیرند که در این راستا این مکان ها جهت ارائه خدمات ویژه، به بخش خصوصی واگذار شده اند.

محمدخانی بر لزوم ارائه خدمات مطلوب در حوزه مدیریت خدمات شهری طی ایام نوروز تاکید کرد و گفت: باید به بهترین شکل ممکن به مسافرین نوروزی که وارد شهر خرم آباد می شوند خدمات ارائه دهیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.