بیرجند- معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از اجرای طرح سلامت نوروزی از اول اسفند ماه در استان خراسان جنوبی خبرداد.

طرح سلامت نوروزی در خراسان جنوبی آغاز شد

به گزارش قدس آنلاین از بیرجند، کامبیز مهدی زاده عصریکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این طرح با هدف حفظ و ارتقای سطح سلامت جامعه و مسافران نوروزی و ایمنی آب و مواد غذایی تا ۱۵ فروردین سال آینده ادامه دارد.

وی گفت: در این طرح تمامی اماکن عمومی، آغاز طرح سلامت نوروزی در خراسان جنوبی مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن تفریحی و اقامتی بین راهی استان از سوی بازرسان بهداشت محیط و حرفه ای، بازرسی می شود.

وی  با بیان اینکه نظارت بازرسان هر روز از ساعت ۸ تا ۲۰ انجام می شود افزود: شهروندان درصورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی در مراکز تهیه، توزیع و فروش مواد غذایی، اماکن عمومی، بین راهی و پمپ بنزین ها، استخرها و مراکز آموزشی، پایانه های مسافربری، پارک ها و مراکز تفریحی و توریستی، کارگاهها و کارخانجات و همچنین مشاهده دستفروشی مواد غذایی، دفع غیر بهداشتی فاضلاب و زباله و بهداشت آب، شکایات خود را از طریق سامانه ثبت شکایات بهداشتی به شماره ۱۹۰ مطرح کنند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند بیان کرد: این سامانه هر روز از ساعت ۸ تا ۲۰ آماده دریافت گزارشها و شکایات مردمی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.