خرم آباد- رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر خرم آباد گفت: با اینکه از مدیران مناطق شهرداری خرم آباد به جلسات دعوت به عمل آمده است ولی مدیران حضور پیدا نمی‌کنند و باید سازو کاری تعیین شود تا مدیران مناطق شهرداری خرم آباد به موضوع اهمیت دهند.

مدیران مناطق شهری در جلسات شورای شهر حضور پیدا نمی کنند

به گزارش قدس آنلاین، علی جهان آرا عصر یکشنبه در کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر خرم آباد که در سالن جلسات شورای اسلامی شهر خرم آباد برگزار شد، با تاکید بر اینکه شهر خرم آباد نوروز سال ۹۵ از ۱۱۰۰ شهر کشور جز ۷ شهر برتر گردشگری انتخاب شده است، اظهار داشت: در این راستا می‌توانیم برای رونق اقتصادی و تقویت زیرساخت‌های شهر خرم آباد از ویژگی‌ها و امتیازهای این شهر استفاده کنیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر خرم آباد عنوان کرد: با استفاده درست از ویژگی‌ها و جاذبه‌های گردشگری شهر خرم آباد می‌توان نوروز سال ۹۶ نیز این شهر بعنوان یکی از شهرهای برتر گردشگری کشور انتخاب شود.

وی به آسفالت  و روکش معابر سطح شهر خرم آباد اشاره کرد و گفت: طی سنوات گذشته شهرداری شهر خرم آباد تا حد ممکن معابر این شهر را آسفالت کرده است.

جهان آرا با بیان اینکه از مدیران مناطق شهرداری خرم آباد به جلسات دعوت به عمل آمده است بیان کرد: این در حالیست که مدیران مناطق شهرداری شهر خرم آباد در جلسات دعوت شده حضور پیدا نمی‌کنند و باید سازو کاری تعیین شود تا مدیران مناطق شهرداری خرم آباد به موضوع اهمیت دهند.

وی با اشاره به اینکه گاهی اوقات متکدیانی از سایر مناطق استان و دیگر شهرها وارد شهر خرم آباد می‌شوند، تصریح کرد: این در حالیست که سال گذشته متکدیانی از کشورهای دیگر وارد شهر خرم آباد شده بودند.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر خرم آباد خاطرنشان کرد: درصورتیکه در بدو ورود مسافران نوروزی به شهر خرم آباد چندین پیامک امنیتی برای مسافران ارسال شود سبب می شود خود به مسائل امنیتی بیشتر توجه کنند.

وی با بیان اینکه وجود راوی با پوشش محلی در سطح پارکهای شهر خرم آباد جهت مطرح کردن فرهنگ لرستان اقدام بسیار خوبی است، افزود: همچنین برگزاری جشنواره غذای محلی در سطح پارک‌های استان می تواند در معرفی فرهنگ لرستان تاثیرگذار باشد.

جهان آرا با اشاره به اینکه شهر خرم آباد دارای ظرفیت‌های گردشگری فراوانی است، گفت: ما امسال در پی یکپارچه کردن و ایجاد وحدت رویه در ستاد نوروزی و امورات فرهنگی شهر خرم آباد هستیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.