۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۸
کد خبر: 505571

بسته خبری قدس، خبرهای ویژه و حاشیه های دنیای سیاست را اینجا بخوانید.

رصدخانه/ گاف تازه ترامپ

رانت ۷.۵ میلیارد تومانی عضو شورای شهر

فارس/ سندهایی رو شده است که از تخلف هفت و نیم میلیارد تومانی احمد مسجد جامعی- عضو 11 ساله شورای شهر تهران و وزیر ارشاد دولت اصلاحات- پرده برمی‌دارد. پرونده این ملک- موسوم به ساختمان شیخ بهایی- از 11 آبان 95 تاکنون مسکوت مانده و به کمیسیون ماده 100 که ویژه بررسی تخلفات است، ارجاع نشده است.

گاف تازه ترامپ

باشگاه خبرنگاران/ به گزارش بیزنس اینسایدر، ترامپ در سخنرانی اش در فلوریدا از حوادث تلخ روز جمعه سوئد سخن گفت، در حالی که هیچ حادثه ای در روز جمعه در این کشور رخ نداده بود!

هماهنگ است!

ایسنا / علیزاده طباطبایی- وکیل مدافع مهدی هاشمی- با تکذیب خارج شدن موکلش از ایران گفت: او برای بازگشت به زندان با قوه قضاییه هماهنگ است.

درآمد نفتی خوزستان

شفاف/ مهرداد بذرپاش- نماینده پیشین مجلس- در اراک گفت:  امروز با هیچ عینکی خوزستان دیده نمی‌شود و بخش ناچیزی از درآمد نفتی خوزستان برای حل مشکل گردوخاک کافی است.

یک هشتم هزینه

بصیرت/ محسن رضایی-دبیر مجمع تشخیص مصلحت- می گوید: امروز موشک‌ها را با یک هشتم هزینه سه سال پیش تولید می‌کنیم و دقت را نیز فوق العاده افزایش داده ایم.

نامه دخترک به گوگل

العالم/ دختربچه 7 ساله از انگلستان نامه ای به ساندر پیچای- مدیرعامل گوگل- نوشته و از علاقه قلبی اش برای استخدام در این شرکت گفته است. ساندر پیچای نیز خودش پاسخ نامه را داده و نوشته: گوگل منتظر است، کلویی مدرسه اش را تمام کند تا بتوانند همکاری شان را شروع کنند.

تفاوت ترامپ با اوباما 

عصر ایران/ همه هزینه تامین حفاظت اوباما و خانواده 4 نفری اش در هشت سال اخیر، 97 میلیون دلار است اما پیش بینی می شود هزینه حفاظت از خانواده ترامپ در چهار سال آینده، دستکم به یک میلیارد و 200 میلیون دلار برسد.

مرگ نهاد ریاست جمهوری

پرس تی وی/ شماری از مخالفان ترامپ با پوشیدن لباس مشکی و حمل تابوت نمادین، مراسم تشییع جنازه نهاد ریاست جمهوری را در نیویورک برگزار کردند.

پیش بینی خطرناک

ایرنا/ به نوشته پایگاه خبری الفجر مصر، شلومو اونیری- مدیر کل پیشین وزارت خارجه صهیونیستی- با انتقاد از سیاست های نژادپرستانه ترامپ گفت: ترامپ، نمونه یک رئیس جمهور نیست و او دوره ریاست جمهوری خودش را تمام نمی کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.