۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۳
کد خبر: 505579

جوان ۱۷ ساله خیلی پول همراه نیاورده بود و موبایلش را هم دو دستی چسبید اما دو مرد گردن کلفت کاپشن او را از تنش درآوردند و تا دیدند اوضاع بر وفق مرادشان نیست صحنه را ترک کردند.

لیلای تلگرام، دزد سبیل کلفت راننده پراید بود

قدس آنلاین - پسر جوان باورش نمی‌شد، او منتظر دختری جوان و زیبارو بود اما در عوض با دو مرد قلچماق رو به رو شد که تلاش داشتند تا هر چه وسایل قیمتی همراه دارد بربایند و بروند.

ماجرای این جوان ۱۷ ساله به چند ماه قبل بازمی‌گردد، زمانی که او در فضای مجازی تلگرام با دختری به نام لیلا آشنا شد، لیلا اوایل به پیامهای این جوان یک در میان پاسخ می‌داد و می‌گفت که از ارتباط با پسران جوان گریزان است او همه آنها را مردانی می‌دانست که فقط می‌خواهند از دختران سوءاستفاده کنند و بروند دنبال دختری دیگر.

اما جوان ۱۷ ساله او را قانع کرد که اهل این حرفها نیست. او گفت که لیلا تنها دختری است که با او دوست شده و هدفش هم آشنایی برای ازدواج است. بعد از این بود که لیلا به جوانک روی خوش نشان داد و ارسال پیامهای عاشقانه دوطرفه شد.

لیلا چند عکس هم در مقابل صدها عکسی که پسر جوان ارسال کرده بود از خودش برای او ارسال کرد، این ارتباط ادامه داشت تا اینکه یک روز لیلا خواست که آنها همدیگر را خارج از محیط اینترنت ملاقات کرده و با یکدیگر سخن بگویند.

آن روز پسرک ۱۷ ساله با هزار شوق و امید از خواب بیدار شد و تا توانست به ظاهرش رسید، بهترین لباسهایش را پوشید و به طرف محل قرار که رستورانی در شهر شاندیز بود راه افتاد. مقابل در رستوران منتظر بود که پراید سیاه رنگی مقابل پایش ترمز زد و دو جوان قلچماق از خودرو پیاده شدند، آنها از پسرک پرسیدند که منتظر لیلاست و از او خواستند که سوار ماشین شود تا به محل دیدار لیلا بروند، اما به محض اینکه او سوار پراید سیاه رنگ شد هر دو نفر به طرفش هجوم بردند تا هر چه دارد از او بربایند.

جوان ۱۷ ساله خیلی پول همراه نیاورده بود و موبایلش را هم دو دستی چسبید اما دو مرد گردن کلفت کاپشن او را از تنش درآوردند و تا دیدند اوضاع بر وفق مرادشان نیست صحنه را ترک کردند.

اما جوانک در این گیر و دار و از لابه لای سخنان مرد راننده به نکته‌ای پی برد که باعث شد از این پس چشم و گوشش را بیشتر باز کند و دیگر به فضای مجازی اعتماد نکند، لیلای او، همان دخترک نازک دل و شیرین بیان کسی جز راننده سبیل کلفت ماشین نبود، همانی که با حرفهایش قاپ جوانک را دزدیده و او را به مقابل رستوران کشانده بود.

جوانک که متوجه شده بود چه نیرنگی خورده با حضور در پلیس موضوع سرقت به عنف را گزارش کرد، اما دیگر برای پشیمانی دیر بود. به گفته سرهنگ عباس نظافتی، رئیس پلیس شهرستان بینالود اگرچه با مشخص شدن پلاک خودروی پراید سیاه رنگ پلیس تنها چند قدم تا دستگیری سارقان فاصله دارد و به طور حتم آنها طی روزهای آینده شناسایی و بازداشت خواهند شد، اما جوانان باید حواسشان را بیشتر جمع کنند چرا که نباید به هیچ چیز در فضای مجازی اعتماد کرد.

منبع: روزنامه قدس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.