دکتر روحانی با تشکر از رییس، هیات رییسه و نمایندگان مجلس شورای اسلامی که با اعتماد مجدد به وزیر راه و شهرسازی استمرار خدمات ارزنده‌ای را که در این وزارت انجام شده است فراهم کردند، اعضای دولت را به تقویت ارتباط و تعامل گسترده‌تر با نمایندگان ملت توصیه کرد.

روحانی: امیدوارم حاصل این استیضاح، هماهنگی دو قوه باشد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی شامگاه یکشنبه (۱ اسفند) در جلسه هیات دولت با اشاره به جلسه استیضاح وزیر راه و شهرسازی در مجلس شورای اسلامی گفت: استیضاح، حق قانونی مجلس است و امیدوارم حاصل این استیضاح هماهنگی بیشتر بین دو قوه و سرعت افزون­‌تر در اجرای سیاست­‌های وزارت راه و شهرسازی برای خدمت به مردم باشد.

وی راه پیشرفت و تعالی کشور را در همدلی، هماهنگی و اتحاد نیروهای وفادار به انقلاب اسلامی دانست و تاکید کرد که این اتحاد عامل مهمی در شکست افراطی‌گری است.

رییس­ جمهوری اعتماد مجلس شورای اسلامی را نقطه روشن شرایط سیاسی کشور و نشانه‌ای از عملکرد همدلانه مجلس و تعامل نزدیک­تر دولت و مجلس برشمرد و بر ضرورت تقویت این همبستگی تأکید کرد.

دکتر روحانی همچنین از تلاش­‌های وزیر نیرو و همکاران وی در ترمیم مشکلات ناشی از بارندگی­‌های اخیر در حوزه آب و برق تشکر کرد و بر پیشگیری از وقوع قطع آب و برق و مضاعف کردن تلاش‌ها، بویژه در استان خوزستان توصیه کرد.

در ادامه جلسه، هیات وزیران با پیشنهاد وزارت امور اقتصادی و دارایی مبنی بر صدور مجوز امضای موافقت نامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری ارمنستان در مورد استفاده مشترک از دروازه مرزی«نوردوز – مغری» موافقت کرد.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.