مشهد- در آستانه شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، راهپیمایی ۴ هزار نفری دانش آموزان مدارس امام رضا(ع) با عنوان «مجمع فاطمیون» ۵ اسفند ماه برگزار می‌شود.

۴ هزار دانش آموز مدارس امام رضا(ع) در حمایت از حجاب فاطمی راهپیمایی می کنند

به گزارش قدس آنلاین، همه دانش آموزان دختر مدارس امام رضا(ع) در حمایت از حجاب فاطمی و با شعار «حجاب بهای خون شهداست» مسیر چهار راه شهدا به سمت حرم مطهر رضوی را راهپیمایی می کنند.

این اجتماع با هدف ترویج فرهنگ حجاب در جامعه به عنوان یادگار حضرت فاطمه اطهر(س) با حضور ۴ هزار نفری دانش آموزان و مادران برگزار می شود.

دانش آموزان مدارس امام رضا(ع) صبح روز پنجشنبه با حضور در چهارراه شهدا و با در دست داشتن بیرق و پرچم و سر دادن شعارهای فاطمی به سمت حرم مطهر رضوی راهپیمایی می کنند و سپس با حضور در رواق دارالمرحمه به عزاداری، مداحی و نوحه خوانی می پردازند.

در ادامه این مراسم قرائت قرآن، تواشیح به صورت دسته جمعی، سخنرانی و توزیع بسته های نبات متبرک و اهدای محصولات فرهنگی برپا می شود.

گفتنی است؛ اجتماع بزرگ فاطمیون، به همت بنیاد فرهنگی رضوی و با حضور دانش آموزان مدارس امام رضا(ع) صبح پنجشنبه ۵ اسفند سال ۹۵ مسیر چهارراه شهدا به سمت حرم مطهر رضوی را راهپیمایی می کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.