مشهد- تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی پرچم خدمت به مردم و محرومان و نیازمندان را برافراشته‌اند، گفت: اعتقاد و باور عمیق ما این است که بسیاری آماده هستند که همچون دوره ۸ ساله دفاع مقدس در صحنه حضور داشته باشند.

رهبرانقلاب پرچم دار خدمت به محرومان هستند/افتتاح خط ۲ قطار شهری مشهد جلوه ای از مدیریت جهادی است

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی صبح دوشنبه در مراسم بهره‌برداری از فاز نخست خط دو قطار شهری مشهد بهره برداری از خط دو قطار شهری مشهد را جلوه ای مدیریت جهادی در راستای خدمت رسانی به زائران و مجاوران حضرت رضا(ع) عنوان و اظهار کرد: مدیریت جهادی چندین شاخص عمده دارد که یکی از آنها برای خدا تلاش کردن است و دیگری دگرخواهی در پرتو خداخواهی است و خدمت به دیگران را قرب به ذات پروردگار تلقی کردن و سوم اینکه در مقابل خود موانع را از میان برداریم.

تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه در کشور ما به تعبیر مقام معظم رهبری امکانات و نیروی انسانی و ظرفیت کم نداریم ادامه داد: آنچه ضرورت دارد آن است که با یک نگاه ژرف به آینده و با یک مدیریت جهادی با استفاده از همه نیروی انسانی و به ویژه نیروی جوان، بسیاری از گره‌ها گشوده شود و ملت بزرگ ایران و مردان و زنان این کشور، این توانایی را دارند که گره‌ها را بگشایند.

وی با اشاره به اینکه این حرکت، جلوه‌ای از شعار «ما می‌توانیم» است، گفت: می‌توانیم بسیاری از مشکلات اقتصادی را برطرف کنیم و باید به جوانان برومند و کارآمد نظام تکیه کنیم تا مشکلات از پیش پای مردم برداشته شود.

آیت الله رئیسی اظهار کرد: مقام معظم رهبری در منشور ۷ بندی خود توجه به مستضعفان و زائران را تاکید داشته‌اند؛ این تلاش امروز هم در جهت کمک به زائر و مجاوران حضرت رضا(ع) است.

خط ۲ قطار شهری مشهد از مناطق محروم شهر آغاز می شود

شهردار مشهد نیز در ادامه این مراسم گفت: امروز فاز نخست خط ۲ قطار شهری مشهد آماده بهره برداری است و نزدیک‌ترین فاصله را به حرم رضوی داشته و از راه‌آهن نیز آمادگی انتقال زائران را دارد.

سیدصولت مرتضوی افزود: آغاز این خط از مناطق محروم شهر مشهد مقدس است و ظرفیت اسمی این خط حدود ۶۰۰ هزار نفر مسافر در روز است.

وی اظهار کرد: بالغ بر ۴۰ درصد از حمل و نقل روزانه ما را قطار شهری در برمی‌گیرد و به دنبال این هستیم سامانه اتوبوس‌رانی و تاکسی‌رانی را ساماندهی کنیم.

شهردار مشهد مقدس با اشاره به تقاطع همسطح و بولوار شهدای ارتش و نماز بیان کرد: نوسازی و بهسازی ناوگان حمل و نقل عمومی نیز در دستور کار بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.