مشهد- فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه پاسداران با جهاد اقتصادی و اجتماعی در تمام ماموریتهای دفاعی، امنیتی و سازندگی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون پیروز بوده است.

جهاد اقتصادی و اجتماعی رمز موفقیت ماموریت های دفاعی و سازندگی بوده است

به گزارش قدس آنلاین، سرلشکر محمدعلی جعفری صبح دوشنبه در مراسم بهره برداری فاز اول خط دو قطارشهری مشهد اظهار کرد: هماهنگی، هم افزایی و همدلی بین دستگاههای اجرایی از دیگر عوامل موفقیت در اجرای پروژه هاست که در پروژه خط دوم قطارشهری مشهد به این عامل به خوبی توجه شد.

وی ادامه داد: ملت ایران همواره با حضور در عرصه های مختلف نظیر انتخابات نقش مهمی در رقم زدن سرنوشت خود داشته اند. اگر مشکلی در بدنه نظام وجود دارد باید دلیل آن را در فقدان عوامل مذکور جستجو کرد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: خودکفایی، نگاه به داخل و اقتصاد مقاومتی از عوامل اصلی موفقیت در توسعه کشور است.

وی افزود: ایمان به اسلام و نظام از عوامل موفقیت در پروژه هاست که در نیروهای مجموعه سپاه، بسیج و سایر نیروهای دست اندرکار در نظام وجود دارد و بسیار تعیین کننده است.

سرلشکر جعفری ادامه داد: انگیزه اصلی برای کار و تلاش ایمان به نظامی است که تحت آن زندگی می کنیم. تعهد انقلابی، باور داشتن انقلاب و تلاش برای نشان دادن کارآمدی نظام از دیگر عوامل انگیزشی برای توسعه کشور است.

وی گفت: همچنین باید برای رسیدن به موفقیت و توسعه کشور مدیریت جهادی برگرفته از دوران دفاع مقدس و درسی را که از شهدا و ایثارگران گرفتیم در عرصه های مختلف سرلوحه کار خود قرار دهیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.