ایلام- رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام گفت: از امروز در سطح استان طرح تشدید نظارت بر بازار ویژه ایام نوروز آغاز شده است.

طرح تشدید نظارت بر بازار ویژه ایام نوروزآغاز شد

به گزارش قدس آنلاین، مهدی شریفی اظهار داشت: در آستانه سال جدید، قیمت برخی کالاها و خدمات با توجه به شرایط زمانی و روزهای پایانی سال از حساسیت خاصی بر خوردار می‌شوند که می‌طلبد بیش از پیش مورد نظارت و بازرسی قرار گیرند.

وی با بیان اینکه در این طرح که با حضور ۶۰  بازرس و کارشناس نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت در سطح استان برگزار شده است، افزود: بازرسان به همراه دستگاهای دیگر از جمله جهاد کشاورزی، علاوه بر کنترل بازار، بر قیمت و نحوه توزیع برخی اقلام یارانه ای مانند برنج، شکر، و میوه نیز نظارت می کنند.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام بیان داشت: بازرسان این سازمان به همراه نمایندگان برخی دستگاه ها از جمله اتاق اصناف، مراکز بهداشت و اماکن، بر فعالیت بازار و واحدهای صنفی، میادین میوه و تره بار نظارت و گروه های پر مصرف را کنترل خواهند کرد.

مهدی شریفی با اشاره به اینکه از امروز در سطح استان طرح تشدید نظارت بر بازار ویژه ایام نوروز آغاز شده است، یادآور شد: در این طرح بازرسان به صورت ویژه در بازار مستقر خواهند شد و بر نحوه قیمت و کیفیت محصولاتی مانند پوشاک، کیف و کفش، آجیل و خشکبار، مواد پروتئینی و خدمات حمل و نقل مسافربری نظارت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه تمامی واحدهای صنفی موظف به نصب قیمت کالا و نرخ نامه در معرض دید عموم هستند، خاطرنشان ساخت: شهروندان عزیز در صورت مشاهده هر گونه تخلف اعم از گران فروشی، کم فروشی و عدم درج قیمت را به شماره تلفن رایگان ۱۲۴ (سامانه خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان) گزارش دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.