کرج- جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه دشمنان به خوبی می دانند که با انتخاب گزینه نظامی چیزی جز هلاکت خودشان عایدشان نمی شود، گفت: آنچه موجب شد تا دشمن از جنگ با ایران پرهیز کند، روحیه ایثار وجهاد جوانان این سرزمین است .

روحیه ایثار جوانان ما دشمن را از جنگ با ایران مایوس کرد/خرید کالای ایرانی ایران را در نبرد اقتصادی پیروز می کند

 به گزارش قدس آنلاین، سردار حسین سلامی صبح دوشنبه در آیین تودیع ومعارفه فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز بیان کرد: ساخت شناورها و اژدار افکن ها از دستاوردهایی است که دشمن را متحیر کرده است و در اقتصاد هم با مدل جهاد می توان در مقابل دشمن ایستاد و او را مایوس کرد.

وی اظهار داشت: در نبرد اقتصادی ملت ایران نیز ایستادگی و تلاش پیشه کرده است و باید در این عرصه به خرید کالای ایرانی توجه بیشتری کنیم.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: توجه به تولید و کالای داخلی نسخه پیروزی در تهدیدات اقتصادی است.

وی با اشاره به حضورهمیشگی ملت ایران در صحنه های انقلابی گفت: وقتی مردم به خیابان ها آمدند ادبیات دشمنان تغییر کرد.

وی ادامه داد: امروز رهبر معظم انقلاب، امامت و پیشگامی امت عظیم در جهان اسلام را برعهده داشته و بر پلید ترین افکار دشمن تسلط دارد و جهان را مدیریت می کند و سیاست دشمنان را با توقف و شکست مواجه می کند.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون دشمنان تمام آزارهای خود را به کار برده اند تا از تشکیل قدرت اسلام وحاکم شدن مسلمانان بر سرنوشت خویش جلوگیری کنند.

سردار سلامی افزود: امروز امت اسلام درگیر جنگ های زیادی شده، آمریکا و اروپا و صهیونست و کشورهای شریک امریکا ایستاده اند و از کودتا تا مداخله مستقیم در امور کشورها را در پیش گرفته اند.

وی بیان داشت: خوشبختانه در هر صحنه ای اسلام پیروز است و انقلاب اسلامی اراده خود را بر دشمن تحمیل کرده است.

وی با اشاره به اظهارات مسئولان آمریکایی درخصوص وضعیت ارتش این کشور، افزود: به لطف خداوند امروز دشمنان اسلام سرشکسته و ناامید شدند و قدرت عمل ندارند لیکن فقط حرف می زنند.

سردار سلامی خاطرنشان کرد: امروز چهره ناکام و ناامید آمریکا برای جهانیان آشکار شده است بطوری که مسئولان آمریکایی در سخنانشان به زوال قدرت نظامی و پوسیدگی ارتش این کشور اعتراف کردند.

وی گفت: به گفته رئیس جمهور آمریکا دو سوم هواپیماهای ناوگان هوایی این کشور قادر به پرواز نیست.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: امروز آمریکا علاوه بر مشکلات نظامی با فقر اقتصادی و میلیون ها انسان زیر خط فقر روبرو است.

سردار سلامی بیان داشت: طبق آمار سالانه ۳۸ هزار خودکشی جوانان در آمریکا رخ می دهد و جنگ نظامی آمریکا علیه دیگر کشورها به بن بست رسیده است .

وی یادآورشد: در این شرایط دشمنان فقط جنگ اقتصادی و استمرار تهاجم فرهنگی برای سست کردن موتور اعتقادی جوانان جامعه اسلامی را در پیش گرفته اند.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سناریوی جنگ نظامی علیه ایران اسلامی خاتمه یافته، زیرا ۳۸ سال قدرت افزایی و ایجاد زیر ساخت های نظامی در پرتو جهاد عظیم، قدرت بازدارندگی کشورمان را دوچندان کرده است.

در این آیین سردار یوسف مولایی به عنوان فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز معرفی و از خدمات سردار علی استاد حسینی قدردانی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.