کرمان - مدیر عامل جمعیت هلال احمر کرمان ضمن اعلام اینکه ارزیابی میزان خسارت وارده آمده به شهرستان بردسیر به اتمام رسیده، گفت: ۱۱ هزار و ۹۹۱ خانه متاثر از سیلاب دچار آسیب شده اند.

 ۱۱ هزار و ۹۹۱ خانه متاثر از سیلاب در کرمان دچار آسیب شده اند

به گزارش قدس آنلاین، استاندار کرمان در ارتباط ویدئو کنفرانسی با رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور، به اوج جدید و قوی بارندگی طی اواخر هفته جاری اشاره و خواستار تجهیز بیشتر انبارها و تخصیص بیشتر اعتبارات شد.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور نیز در این ارتباط از سفر قریب الوقوع خود در هفته جاری به استان کرمان خبر داد و خاطرنشان کرد: نیازهای ضروری استان را در کوتاه ترین زمان تامین خواهند کرد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان نیز در حاشیه بازدید استاندار از مرکز عملیات فوری ستاد جمعیت هلال احمر استان کرمان که ظهر دوشنبه صورت گرفت، گفت: ۱۱ هزار و ۹۹۱ خانه متاثر از سیلاب دچار آسیب شده اند.

علی گنج کریمی از توزیع اقلام امدادی و ضروری در سراسر استان خبر داد و افزود: ۵۰ خانوار در اطراف سد نساء نیاز به اقلام غذایی دارند، چنانچه که وضعیت جوی مساعد گردد، بالگرد جمعیت هلال احمر در شهرستان بم مستقر می باشد تا به این خانوارها امداد رسانی کند.

وی به وضعیت شهرستان بردسیر و امدادرسانی در این منطقه اشاره و تصریح کرد: ۶۰ تیم از جمعیت هلال احمر در شهرستان بردسیر مستقر شده اند تا بتوانند آموزش های لازم و توصیه های ایمنی به مردم در کنار ارزیابی ها را بر عهده داشته باشند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با تاکید براینکه خطر جانی در روستاهای شهرستان بردسیر وجود ندارد، خاطرنشان کرد: تا ظهر دوشنبه دوم اسفندماه، ارزیابی از میزان خسارت وارده آمده به شهرستان بردسیر به اتمام رسیده و تا غروب همین روز نیز اقلام مورد نیاز خانوارها توزیع خواهد شد.

گنج کریمی در پایان با اشاره به زلزله ۳و نیم ریشتری صبح دوشنبه در شهرستان زرند، یادآورشد: خوشبختانه زلزله خساراتی در پی نداشته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.