خرم آباد- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: در صورت مساعد بودن هوا تا ۲۵ اسفند حداقل ۱۰۰۰ کیلومتر خط کشی در سطح جاده های استان انجام خواهد شد.

۱۰۰۰ کیلومتر از جاده های لرستان تا قبل از ایام نوروز خط کشی می شوند

به گزارش قدس آنلاین، علی زندی فر عصر دوشنبه در جلسه کارگروه ایمنی حمل و نقل و سوانح رانندگی لرستان با اشاره به اینکه پیش فروش بلیط اتوبوس در استان در حال اجرا شدن است، اظهار داشت: برای اطلاع مردم از وضعیت راه های استان طی ایام نوروز، سامانه ۱۴۱ راه اندازی شده که به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان به بازرسی مجتمع های خدمات رفاهی استان اشاره کرد و بیان داشت: تیم بازرسی این اداره کل تمامی مجتمع های خدمات رفاهی سطح استان را مورد بازدید قرار داده اند.

زندی فر با اشاره به اینکه ۱۷ دوربین نظارت تصویری در سطح جاده های استان نصب شده است، افزود: همچنین ۴۲ دوربین ثبت تخلف در جاده های لرستان نصب شده که از این تعداد ۳۷ مورد تا روز گذشته آنلاین شده اند.

وی گفت: بیشتر نقاط حادثه خیز جاده های استان آشکار سازی شده و تا قبل از ۲۵ اسفندماه آشکارسازی تمام نقاط به اتمام می رسد. مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: در صورت مساعد بودن هوا تا ۲۵ اسفند حداقل ۱۰۰۰ کیلومتر خط کشی در سطح جاده های استان انجام خواهد شد.

زندی فر اضافه کرد: ۸ اکیپ در راستای تکمیل گارد ریل سطح استان مشخص کرده ایم که اکنون درحال انجام فعالیت بوده همچنین ۱۲ اکیپ روشنایی از امروز در راستای تعمیر و بروز رسانی روشنایی جاده ها و ورودی های استان لرستان مشخص شده اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.