خرم آباد- معاون عمرانی استاندار لرستان گفت: با توجه به حضور گردشگران نوروزی از ۲۵ اسفند ماه شرکت زیرساخت تمامی نقاط کور در تمامی محورهای مواصلاتی و محورهای فرعی استان را برطرف کند.

نقاط کور در تمامی محورهای مواصلاتی و محورهای فرعی احصاء شود

به گزارش قدس آنلاین، محمد اصلانی عصر دوشنبه در جلسه کارگروه ایمنی حمل و نقل و سوانح رانندگی لرستان اصلانی با بیان اینکه شرکت های بیمه ای استان طی ایام نوروز در راستای پرداخت سریع خسارات وارده در اثر تصادفات باید فعال باشند، اظهار داشت: همچنین مراکز معاینه فنی در ایام نوروز باید بصورت ۳ شیفت به فعالیت خود ادامه دهند.

معاون عمرانی استانداری لرستان گفت: لازم است  شرکت های بیمه ای استان طی ایام نوروز در راستای پرداخت سریع خسارات وارده در اثر تصادفات فعال باشند.

وی با تاکید بر اینکه در ابتدای محورهای ورودی استان باید پلاکارت هایی جهت اعلام فاصله استراحتگاه ها نصب شود، افزود: این استراحتگاه ها باید در مکان هایی ایجاد شوند که در این مکان ها میل توقف در رانندگان وجود داشته باشد.

معاون عمرانی استانداری لرستان افزود: باید تابلوها و بنرهایی برای معرفی مکان های دیدنی، اسکان های نوروزی و دیگر اماکن شهر در ورودی شهرهای استان نصب شود.

اصلانی تصریح کرد: لازم است شرکت مخابرات لرستان نرم افزاری راه اندازی کند که به محض ورود مسافرین به استان برای آن ها پیامک هایی با عنوان در سراسر محورهای مواصلاتی لرستان پلیس وجود دارد، ارسال شود.

وی با تاکید بر اینکه پلیس نباید در مکان هایی که جلوی چشم رانندگان نیست کمین کند، عنوان کرد: پلیس باید در مکان هایی مستقر شود که رانندگان از حضور آن ها مطلع شده و اقدام به انجام تخلف نکنند.

وی بر لزوم حضور پلیس نامحسوس در سراسر محورهای استان طی ایام نوروز تاکید کرد و گفت: همچنین لازم است اقداماتی از قبیل شناسایی نقاط حادثه خیز و اجرای خاکریز در نقاط پرتگاهی انجام شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.