در اولین جلسه محاکمه این پرونده زمانی که متهم زن پرونده در برابر قضات قرار گرفت دست داشتن در قتل را منکر شد و بعد از او مرد میوه فروش نیز همه چیز را انکار کرد اما با توجه به اینکه این دو نفر در مراحل بازپرسی اتهام خود را گردن گرفته بودند شاهدان در جایگاه قرار گرفتند.

ماجرای پیچیده قتل شوهر با همدستی میوه فروش محل

قدس آنلاین - مرد و زنی که متهم هستند شوهر متهم زن پرونده را با طرح و نقشه قبلی به قتل رسانده‌اند در جلسه دادگاه به ریاست قاضی عبداللهی و قاضی کیخواه محاکمه شدند. آن‌ها قتل را انکار کردند و گفتند از هیچ چیزی خبر ندارند. این موضوع در حالی رخ داده که چندی پیش همین پرونده بررسی و رأی مربوط به آن‌ها نیز صادر شده بود.

رسیدگی به این پرونده از ۳۱ شهریور ماه سال ۹۲ و با اعلام خودکشی مردی جوان در اتاق خود به مأموران آغاز شد. با حضور مأموران در محل و با توجه به مشکوک بودن حلق آویزی این پدر خانواده، بازپرس کشیک دادسرای شهر ری نیز در جریان موضوع قرار گرفت که با حضور ایشان در محل تحقیقات اولیه ای در زمینه این خودکشی مشکوک از همسر و فرزندان مرحوم کلید خورد. طی این تحقیقات بود که مشخص شد شب گذشته فرزندان خانواده متوجه سر و صدایی مشکوک در خانه شده‌اند و حتی یکی از این فرزندان میوه فروش محله را شناسایی کرده بود در حالی‌که با همسر مرحوم صحبت می کرد. پس از این و با انتقال جسد به پزشکی قانونی، همسر مرحوم بازداشت و در اختیار مأموران اداره آگاهی قرار گرفت.

زمانی که متهمه با دلایل و قرائن موجود در پرونده روبه‌رو شد میوه فروش محله را به عنوان عامل جنایت معرفی کرد و گفت: از زمانی که با این مرد ارتباطم شروع شد قرار گذاشتیم یک روز شوهرم را که با من بدرفتاری می کرد بکشیم اما از اینکه چه طور او وارد خانه شده و به چه طریق توانسته شوهرم را بکشد خبری ندارم.

بعد از این اظهارات بود که متهم مرد پرونده نیز دستگیر و در اختیار مأموران اداره آگاهی قرار گرفت.

در اولین جلسه محاکمه این پرونده زمانی که متهم زن پرونده در برابر قضات قرار گرفت دست داشتن در قتل را منکر شد و بعد از او مرد میوه فروش نیز همه چیز را انکار کرد اما با توجه به اینکه این دو نفر در مراحل بازپرسی اتهام خود را گردن گرفته بودند شاهدان در جایگاه قرار گرفتند.

پسر مقتول و متهم زن پرونده در جلسه مذکور دادگاه به این شرح به شهادت پرداخت: روز حادثه می‌خواستم از غذای بابایم بخورم که مادرم نگذاشت. نیمه شب بود که از خواب بیدار شدم و می‌خواستم بروم پیش بابایم بخوابم که باز هم مادرم نگذاشت. او مدام در پذیرایی راه می‌رفت و دستانش را به هم می‌مالید. مرد میوه فروش پیش از این ‌بارها به خانه ما رفت و آمد داشت و خودم یک بار از لای در دیدم که او و مادرم دریک اتاق بودند. آن شب من خودم صدای پاهای فردی را شنیدم که در اتاق پدرم در حال حرکت بود.

صبح دیروز بود که متهمین برای بار دیگر به دادگاه منتقل شدند و این بار در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی عبداللهی و مستشار قاضی کیخواه محاکمه شدند.

زمانیکه مرد میوه فروش در جایگاه ایستاد سناریوی عجیبی را پیش روی قاضی قرار داد: مهناز مزاحم تلفنی من بود و یک روز مرا به خانه‌شان کشاند و مقتول قصد داشت به بهانه ارتباط با همسرش از من اخاذی کند، اما وقتی ناکام ماند مرا داغ کرد و به این ترتیب باعث شد که دیگر بعد از آن رخداد به سمت خانه شان نروم. باور بفرمایید من قتلی مرتکب نشده ام و همیشه سرم در زندگی خودم بود. آن‌ها حتی از داغ کردن و لخت بودن من فیلم نیز تهیه کردند.

پس از او متهم زن پرونده در جایگاه قرار گرفت و بر خلاف ادعاهای متهم ردیف اول به این شرح به توضیح پرداخت: من با میوه فروش سر کوچه‌مان به صورت تلفنی ارتباط داشتم و یک روز شوهرم موضوع را فهمید و از من خواست که به بهانه‌ای او را به خانه بکشانم، من نیز مرد میوه‌ فروش را به خانه‌مان دعوت کردم، این ماجرا در حالی بود که شوهرم پشت در اتاق پنهان شده بود. وقتی مروت به خانه ما آمد شوهرم با تهدید چاقو دست و پایش را بست و سپس با کمک هم او را با سیخ داغ تحت شکنجه قرار دادیم. سپس او را رها کردیم. دو سال از این ماجرا گذشت اما او دوباره سر و کله‌اش پیدا شد و به من زنگ زد که بعداً پیشنهاد کشتن شوهرم را داد اما من قبول نکردم و از ماجرای قتل نیز خبر ندارم.

منبع: روزنامه قدس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.