۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۵
کد خبر: 505994

نماینده مردم رودسر در مجلس گفت: در حال حاضر مردم شمال کشور در بحث عرضه محصولاتشان با مشکل روبرو هستند در حالی که میوه های شب عید از بازارهای خارجی تامین شده است.

تامین میوه های شب عید از بازارهای خارجی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از میزان، اسدالله عباسی نماینده مردم رودسر در مجلس شورای اسلامی درباره پرداخت خسارت به باغدارانی که محصولات آنها از سرما آسیب دیده است از سوی دولت اظهار کرد: متاسفانه خسارتهایی که در طول فصل زمستان به باغداران شمال کشور وارد شده است بسیار بالا بود به گونه ای که علاوه بر میوه باغداران درختان و نهال‌های آنها نیز از بین رفته است.وی افزود: بعد از گذشت بیش از یکماه از وارد شدن این خسارات به محصولات کشاورزی دولت هنوز آغاز پرداخت خسارتها را شروع نکرده است.

نماینده مردم رودسر در مجلس تصریح کرد: در حال حاضر مردم شمال کشور در بحث عرضه محصولاتشان با مشکل روبرو هستند در حالی که میوه های شب عید از بازارهای خارجی تامین شده است.

عباسی تصریح کرد: انتظار می رود دولت و وزارت جهاد و کشاورزی اقدامات مثمر ثمری را در این راستا انجام دهند چون در شرایط فعلی و با توجه به وجود میوه های باغداران در سردخانه ها احتیاجی به واردات میوه در شب عید احساس نمی شود.

وی تاکید کرد: درست است که باغداران ما در فصل زمستان از نظر برداشت میوه با مشکلاتی روبرو شدند اما این روند به گونه ای حاد نیست که ما دست به واردات میوه بزنیم و باغداران‌مان را با مشکلات مالی هم روبرو کنیم از این رو دولت باید هر چه سریع تر در جهت پرداخت خسارت باغداران و حمایت از محصولات آنها برای توزیع در بازار شب عید حمایت کند.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.