ایلام- مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ایلام گفت: منابع طبیعی به عنوان یک سرمایه ملی باید برای نسل‌ های بعدی هم حفظ شود.

منابع طبیعی باید برای نسل های آینده حفظ شود

به گزارش قدس آنلاین، رضا احمدی در جلسه بررسی راهکارهای همکاری آموزش و پرورش استان برای توسعه و ترویج فرهنگ منابع طبیعی اظهار داشت: همکاری در زمینه ترویج فرهنگ، حفظ و احیای منابع طبیعی با بهره‌گیری از توان فرهنگیان و دانش‌آموزان، یکی از اولویت ‌ها و برنامه‌ های اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ایلام است.

وی به ترویج فرهنگ درختکاری و حفاظت از عرصه ‌های منابع طبیعی اشاره کرد و افزود: دانش‌آموزان می‌توانند زمینه ‌ساز توسعه و حفاظت بهینه از منابع طبیعی و افزایش توجه به طبیعت خدادادی در سطح استان باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام نیز در این جلسه با بیان اینکه نقش منابع طبیعی در جوامع بشری از اهمیت ویژه ای برخوردار است، گفت: یکی از شاخص‌ های مهم پیشرفت و توسعه هرکشور، اهمیت و توجه مردم آن منطقه نسبت به حفظ منابع ملی و طبیعی می باشد.

علی بیرانوند به نقش موثر طبیعت در زندگی امروزه اشاره کرد و اظهار داشت: باید در برخورد با طبیعت، بهره‌ برداری و توان اکولوژیکی آن توجه جدی داشت و از تخریب اکوسیستم به بهانه‌ های مختلف خودداری کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.