یزد- طرح تبدیل شیرآلات معمولی به هوشمند در پارک یزد اجرایی شد.

طرح تبدیل شیرآلات معمولی به هوشمند در پارک یزد اجرایی شد

به گزارش قدس آنلاین، شرکتی در یزد، بر اساس ایده محوری طراحی تبدیل شیرآلات معمولی به هوشمند جهت صرفه جویی در مصرف و جلوگیری از هدر رفت آب، در مرکز رشد فناوری  اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری یزد آغاز به کار کرد.

مدیر عامل این شرکت درباره زمینه فعالیت این شرکت گفت: علیرغم گذشت سالها از ورود شیرآلات هوشمند به بازار، در حال حاضر به عنوان کالای لوکس شناخته می شود و به دلیل قیمت بالا و استفاده از قطعات نامناسب در برخی از آنها، نتوانسته است جای خود را در بازار پیدا کند.

مهدی غفاری تصریح کرد: بر اساس بررسی های کارشناسان شرکت، پایه هایی با قابلیت نصب بر روی انواع شیرآلات طراحی شد که بدون نیاز به تعویض شیر فعلی به کاهش هزینه ها منجر می شود.

وی با اشاره به عملکرد متفاوت سنسور های طراحی شده نسبت به سنسور های موجود فعلی، افزود: این محصول می تواند بر روی تمام شیرآلات در هر مکان و هر نوع سینک، با فواصل مختلف و با هر خمیدگی نصب شود.

غفاری در خصوص پنل هوشمند دوش های حمام در استخرها و هتل ها اظهار داشت: این کالا نسبت به نمونه های موجود در بازار، با قیمت بسیار پایین تر و با نصب آن به جای علمک قدیمی دوش، انجام می شود.

وی ابراز امیدواری کرد که با راه اندازی خط تولید این محصول تا یک ماه آتی بتوانیم گستره فعالیت خود را افزایش دهیم.

گفتنی است در حال حاضر پایه های تبدیل و پنل هوشمند در چندین سازمان و اداره ی دولتی شهرستان یزد مورد استفاده قرار گرفته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.