قزوین- معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای قزوین گفت: ۱۴۰ راه ارتباطی روستایی در اثر بارش اخیر برف مسدود شده بود که از شامگاه دوشنبه همه این راه ها باز و قابل تردد است.

راه ارتباطی ۱۴۰ روستای قزوین بازگشایی شد

به گزارش قدس آنلاین، جواد حق لطفی صبح سه شنبه از بازگشایی راه ارتباطی ۱۴۰ روستای استان قزوین خبر داد و اظهار کرد: در پی بارش برف و کولاک در روزهای گذشته علاوه بر انسداد آزادراه های قزوین-رشت و قزوین-زنجان، راه های ارتباطی ۱۴۰ روستای استان نیز مسدود شده بود که با تلاش عوامل راهداری استان، تمامی این راه ها بازگشایی شدند.

وی با بیان اینکه در بازگشایی این راه ها ۴۰ ماشین برف روبی و ۶۰ راهدار در این عملیات فعالیت داشتند، افزود: اکنون هیچ مشکل خاصی در محورهای استان وجود ندارد و تردد در همه مسیرها به صورت روان و جاری در جریان است.
معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای قزوین گفت: در حال حاضر و با توجه به احتمال ادامه بارش ها، ۳۰ تیم راهداری به همراه ۲۵۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین و ۳۰۰ راهدار در ۲۴ خانه و در سطح جاده های اصلی و فرعی قزوین آماده ارائه خدمت به مردم در سرما و کولاک زمستانی هستند.
گفتنی است استان قزوین ۲۱۷ کیلومتر آزادراه دارد و ۲۹۲ کیلومتر بزرگراه وظیفه اتصال جاده ای نقاط مختلف استان را میسر می کند. ۵۶۳ کیلومتر راه فرعی هم در کنار این بزرگراه ها شهرها و روستاهای استان را به هم متصل می کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.