ایلام- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام گفت: نهایی شدن مکان یابی و دفع بهداشتی پسماندهای شهرستان چرداول در اسرع وقت در دستور کار قرار خواهد گرفت.

دفن غیر بهداشتی پسماندها ی پزشکی مشکلات زیادی برای مردم ایجاد می کند

به گزارش قدس آنلاین، شاپور پولادی در جلسه کارگروه مدیریت پسماند استان که در محل سالن جلسات معاونت هماهنگی امور عمرانی برگزار شد، با انتقاد از نحوه دفن غیر بهداشتی پسماندها و مشکلات زیست محیطی حاصل از آن، اظهار داشت: تهیه طرح جامع مدیریت پسماندهای استان در حال تهیه و در تعدادی از شهرستان ها در حال اجرایی شدن است.

وی به مطب های پزشکی که حاضر به پرداخت عوارض جمع آوری و دفن زباله های عفونی نیستند اشاره کرد و افزود: چنانچه این مطب ها نسبت به پرداخت عوارض اقدام نکردند، بایستی طبق مقررات با آنان برخورد شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام بیان داشت: شهرداران باید با عملکرد بهینه خود، اعتماد مسئولین کشور را نسبت به شهرداری ها افزایش دهند.

شاپور پولادی با بیان اینکه پسماندها در شهرستان چرداول مشکلات زیادی را برای مردم این منطقه ایجاد کرده است، یادآور شد: نهایی شدن مکان یابی و دفع بهداشتی پسماندهای شهرستان چرداول در اسرع وقت در دستور کار قرار خواهد گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.