بجنورد- معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد خراسان شمالی گفت: امسال جشن نیکوکاری با شعار «بهار همدلی و شکوه مهربانی» در روزهای ۱۸، ۱۹ و۲۰ اسفند در سطح مدارس، پایگاه های کمیته امداد و میعادگاه های نماز جمعه برگزار خواهد شد.

جشن نیکوکاری در خراسان شمالی برگزار می شود

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد خراسان شمالی، برات سلیمی، با بیان اینکه هم اکنون بیش از ۱۰۰ هزار نفر در سطح استان به نوعی از خدمات مختلف این نهاد بهره مند هستند، گفت: برای تامین نیازهای مختلف این افراد در حوزه های مسکن، درمان، تحصیل، کمک هزینه ازدواج، اشتغال و سایر نیازمندی های آنان به همکاری و مشارکت خیران نیاز داریم.

وی با بیان اینکه جشن نیکوکاری با هدف ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری در جامعه و برای  فراهم کردن زمینه حمایت مادی و مالی خیران اجرا می شود، افزود: کمک به اقشار نیازمند و تامین نیازهای آنها در آستانه سال جدید به صورت کیفی تر از برنامه های مهم کمیته امداد خراسان شمالی است.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان با تاکید بر اینکه  بهره برداری از این جشن نیازمند همراهی و مشارکت دستگاه های مختلف، خیران و مسئولان است، خاطر نشان کرد: کمیته امداد هر ساله با اجرای طرح های مناسبتی و جشن های ملی و مذهبی همچون جشن عاطفه ها و نیکوکاری برای کاهش مشکلات نیازمندان اقدام می کند.

سلیمی همچنین به استفاده از روش های الکترونیکی و جدید برای کمک به محرومان اشاره و بیان کرد: استفاده از سامانه پیامکی با استفاده از کد #۰۵۸*۸۸۷۷* آسان ترین روش برای کمک های مردم به محرومان استان است.

وی ضمن تقدیر از همکاری مردم نوعدوست استان با کمیته امداد در کمک رسانی به اقشار نیازمند، گفت: سال گذشته حدود یک میلیارد تومان در جشن نیکوکاری استان به صورت نقدی وغیر نقدی جمع آوری شد.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان در ادامه به توزیع سبد کالا بین خانواده های نیازمند اشاره کرد و افزود: مرحله اول توزیع سبد های کالا به اتمام رسیده و به زودی مرحله دوم توزیع این سبد ها آغاز می شود.

سلیمی اظهار کرد: هم اکنون تمام نیاز های مددجویان در آستانه سال نو توسط مددکاران احصا شده است که امیدواریم با مساعدت خیران بتوانیم بخشی از این نیاز ها را برطرف کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.