ایلام- دبیر هیأت عالی گزینش کشور گفت: رفتارهای نامناسب در ابتدای انقلاب منجر به صدور فرمان از جانب امام راحل شد که خوشبختانه پس از صدور آن فرمان، فعالیت هسته گزینش در چهارچوب منطقی قرار گرفت.

رعایت قانون در هسته های گزینش امری ضروری است

به گزارش قدس آنلاین، اسدالله وطنی امروز سه شنبه در نشست شورای هم اندیشی گزینش گران استان، با بیان اینکه رعایت قانون در هسته های گزینش امری ضروری است، اظهار داشت: چنانچه قانون را مبنای عمل خود قرار دهیم، نه حقی از کسی ضایع می شود و نه با مشکل برخورد می کنیم.

وی با اشاره به اینکه گزینش یک موضوع عقلی است، افزود: هیچ کدام از مدیران ارشد کشور با گزینش مخالفتی ندارند.

دبیر هیأت عالی گزینش کشور به اهمیت نشست های هم اندیشی اشاره کرد و بیان داشت: در این نشست ها بسیاری از مشکلات و ابهامات رفع خواهند شد و گزینش گران نیز از نظرات و تجارب سایرین بهره مند می شوند.

گزینش گران؛ سربازان وفادار نظام

 استاندار ایلام نیز در این نشست گفت: هسته گزینش جزء دستگاه هایی است که کمتر مورد اعتراض قرار می گیرد که این موضوع نشان دهنده چهارچوب مناسب آن است.

محمدرضا مروارید با بیان اینکه گزینش گران سربازان وفادار نظام هستند، اظهار داشت: چهارچوب فعالیت گزینش کشور برگرفته از فرمان ۸ ماده ای امام خمینی(ره) است.

وی با اشاره به اینکه در همه حکومت ها و نظام های سیاسی، چهارچوب ها و خط قرمز هایی وجود دارد و به گونه ای متناسب با معیارهای خود، گزینش را در مدیریت کشور اعمال می کنند، افزود: گزینش در نظام جمهوری اسلامی ایران، دین را مدنظر قرار داده است.

استاندار ایلام بیان داشت: هسته گزینش طبق چهارچوب، فرصت خدمت را برای همه افراد در رده های مختلف فراهم کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.