بیرجند- مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان جنوبی گفت: پیکر شش شهید گمنام دفاع مقدس ۱۲ اسفند ماه وارد فرودگاه بیرجند می‌شود

عطر ۶ شهید گمنام در استان خراسان جنوبی  می پیچد

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ علی قاسمی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شهدای گمنام مدت دو روز برای وداع عمومی مردم در معراج شهدا خواهند بود اظهار داشت: مردم خراسان جنوبی از فرهنگ بالایی برخوردار بوده و در مراسم استقبال و میزبانی شهدای گمنام همیشه پیشتاز بودند.

وی با بیان اینکه شهدا برای پیروزی انقلاب از جان، مال و ناموس خود گذشتند افزود: نباید در میزبانی از شهدا از هیچ تلاش و کوششی دریغ کنیم چون حضور در این مراسم مایه افتخاری برای ما است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی گفت: همزمان با ۱۲ اسفند ماه خراسان جنوبی میزبان ۶ لاله گمنام دفاع مقدس می‌شود.

قاسمی افزود: شهدای گمنام ۱۲ اسفند ماه ساعت ۷:۳۰ صبح وارد فرودگاه بیرجند می‌شوند و بعد از آن مراسم پیکرهای مطهر شهدا به معراج شهدای گمنام دفاع مقدس  بیرجند منتقل می‌شود.

وی بیان کرد: ۱۲ اسفندماه همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) مردم بیرجند میزبان شش شهید گمنام دفاع مقدس هستند و این شهدا به مدت دو روز برای وداع عموم مردم در معراج شهدا گمنام بیرجند حضور خواهند داشت.

وی تعداد شهدای گمنام دفن شده در خراسان جنوبی را ۱۱۴ شهید در ۴۲ نقطه دانست و افزود: با این شش شهید گمنام، تعداد شهدای گمنام که در سراسر استان به خاک سپره شده اند به ۱۲۰ شهید خواهد رسید که در ۴۵ نقطه دفن شده اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.