بیرجند -مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با بیان اینکه در نوروز ۹۶ به دنبال ارائه خدماتی متفاوت به مسافران هستیم گفت: برای نوروز امسال افزایشی در قیمت بلیتها صورت نمی‌گیرد.

 نوروز امسال قیمت بلیت ها اتوبوس  افزایش نمی یابد

به گزارش قدس آنلاین، حمیدرضا شهرکی‌ثانوی  ظهر سه شنبه در جلسه تشریح ضوابط و دستورالعمل‌های ابلاغی و بررسی اجرای ضوابط جدید در بخش مسافری  با بیان اینکه در راستای تسهیل ارائه خدمات به مشتری، به دنبال ایجاد سایت مدیریت مسافر هستیم.بیان کرد: در این راستا برای راه‌اندازی این سایت اقدامات مناسبی انجام شده و امید است تا نیمه سال آینده بهره‌برداری شود.

مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی با بیان اینکه باید در راستای توسعه حمل و نقل عمومی فرهنگ‌سازی کنیم بیان کرد: برای جلب اعتماد و رضایت مشتری تلاش شود و در این راستا دوره‌های مشتری مداری در تمامی استان‌ها برگزار می‌شود.

شهرکی بر لزوم توجه بر ارتقاء بهره‌وری تأکید کرد و تصریح کرد: در این راستا تفاهم‌نامه‌ای با سازمان میراث فرهنگی و گردشگری تصویب شد و پیرو این تفاهم‌نامه زمانی که تقاضا در بخش حمل و نقل جاده‌ای کم است ۳۰ درصد از ظرفیت‌های صندلی خود را در اختیار گردشگری قرار می‌دهیم.

مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی یادآور شد: از ابتدای اسفندماه امسال پیش فروش بلیت‌های نوروزی در  کشور آغاز شده است.

شهرکی با بیان اینکه در این راستا باید شرایطی ایجاد شود تا هیچ مسافری از خریط بلیت نا امید نشود اظهار داشت: سالانه به طور متوسط ۱۸۰ میلیون نفر مسافر در حول و نقل عمومی جابه‌جایی انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: تاکنون اقدامات خوبی برای ارائه خدمات بهتر به مسافران انجام شده است و باید گستره خدمت بر اساس درخواست‌های مشتری تنظیم شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.