رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا محدودیت‌های ترافیکی کلیه وسایل نقلیه را طی روزهای پایانی هفته اعلام کرد.

محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته اعلام شد/ لغزندگی محورهای جنوبی کشور طی روزهای پنجشنبه و جمعه

به گزارش «قدس آنلاین»،  سرهنگ نادر رحمانی، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در رابطه با محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته گفت: تردد موتور سیکلت‌ها(به استثنای موتور سیکلت های انتظامی و امدادی) از ساعت ۱۲:۰۰ ظهر روز چهارشنبه ۴ اسفند تا ساعت ۰۶:۰۰ شنبه ۷ اسفند از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

رحمانی همچنین در رابطه با محدودیت تردد خودروهای سواری اظهار داشت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵:۰۰ الی ۲۳:۰۰ روز جمعه ۶ اسفند از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸:۰۰ الی ۲۳:۰۰ روز جمعه(۶ اسفند) از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

وی ادامه داد: برهمین اساس تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت(به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی) از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۲۲:۰۰ روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه( ۴ الی ۶ اسفند) محور کرج - چالوس، هراز و فیروزکوه ممنوع است.  

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا تصریح کرد: همچنین تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۲۲:۰۰ روز جمعه ۶ اسفند از تهران به قائم شهر و بالعکس، ممنوع است.

رحمانی در رابطه با وضعیت جوی محورهای مواصلاتی کشور طی روزهای پایانی هفته بیان کرد: براساس پیش بینی‌های انجام شده در روزهای پایانی هفته سطح معابر در استان‌های جنوبی به ویژه هرمزگان، چهارمحال و بختیاری، خوزستان و بوشهر به علت بارش باران لغزنده خواهد بود.

رحمانی ادامه داد: با توجه به شرایط جوی در استان‌های جنوبی طی روزهای پایانی هفته از رانندگان تقاضا داریم در صورت تمایل به سفر در این محورها تجهیزات ایمنی کافی را با خود به همراه داشته باشند.

وی در رابطه با وضعیت محورهای مواصلاتی در بخش‌های کوهستانی تصریح کرد: سطح معابر در محورهای کوهستانی به ویژه استان چهارمحال و بختیاری به علت بارش برف در روزهای پنجشنبه و جمعه لغزنده خواهد بود که برهمین اساس ضرورت داشتن تجهیزات ایمنی اعم از داشتن زنجیرچرخ از سوی رانندگان الزامی است.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.