خرم آباد- مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت: از مجموع ۱۴ پروژه اداره کل ورزش و جوانان لرستان در طرح اقتصاد مقاومتی تاکنون هشت پروژه بدون تأخیر در زمانبندی به بهره‌برداری رسیده است.

از مجموع ۱۴ پروژه اداره کل ورزش و جوانان، ۸ پروژه به بهره برداری رسیده است

به گزارش قدس آنلاین، علی یاور عزیزپور ظهر سه شنبه در کمیته اقتصاد مقاومتی استان، با اشاره به اینکه سالن اسکواش خرم‌آباد خرداد ماه سال ۹۵ به بهره‌برداری رسیده است، اظهار داشت: سالن باستانی شهرستان دلفان، سالن باستانی شهرستان بروجرد و سالن باستانی شهرستان الیگودرز در شهریورماه سال ۹۵ به بهره‌برداری رسیده‌اند.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان عنوان کرد: استخر شهرستان پلدختر با ۷۰۰ میلیون تومان تخصیص و بالغ بر دو میلیارد تومان طلب پیمانکار اخیرا با حضور وزیر ورزش و جوانان کشور و استاندار لرستان افتتاح شد.

وی بیان کرد: خوشبختانه سه زمین چمن مصنوعی شهرستان دورود مقرر بود خرداد ماه سال ۹۶ به بهره‌برداری برسند که در بهمن ماه سال ۹۵ با کمتر از ۴۰ میلیون تومان تخصیص افتتاح شدند.

عزیزپور با بیان اینکه اداره کل ورزش و جوانان لرستان ۱۴ طرح و پروژه را در راستای طرح‌های اقتصاد مقاومتی معرفی کرده است، افزود: براساس برنامه زمانبندی مقرر شده است این پروژه‌ها تا پایان خردادماه سال ۹۶ باید به بهره‌برداری برسند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.