۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۷
کد خبر: 506297

دیگر خسته شده بودم، دلم نمی‌خواست بعد از دوران فارغ التحصیلی ام هم مانند دوره دانشجویی بابت چندرغاز پول دستم را پیش پدر ومادرم دراز کنم، هرچند ...

کلاهبرداری جوان شهرستانی با نرم افزار جنسی

قدس آنلاین - هرچند  که آن‌ها از این که می‌دیدند پسرشان سرش تو کار خودش است و دست از پا خطا نمی‌کند حاضر بودند ماهانه بیشتر از مبلغ درخواستی به حسابم پول واریز کنند.اما بالاخره من هم برای تشکیل زندگی و سرو سامان گرفتن باید رو پای وخودم می ایستادم.

برای سامان بخشیدن به افکار و رویاهایم دل به دریا زدم تا کاری که متناسب با رشته تحصیلی‌ام باشد پیدا کنم امااز قضای روزگار دست به هرکاری می‌زدم به جایی نمی‌رسید. برای سرگرم شدن سعی می‌کردم،بیشتر وقت خود را در شبکه‌های مجازی بگذراندم غافل از اینکه همین گشت و گذار در شبکه‌های مجازی روزی کار دستم می‌دهد. تصمیم گرفتم برای پایان دادن به این اوضاع بی پولی لینک‌های جنسی را با ترفند جذب نوجوانان و جوانان بارگذاری کنم، تابا فروش آن نرم افزار پولی به جیب بزنم.

خودم هم توقع نداشتم که این همه جوان دنبال چنین نرم افزارهای جنسی باشندو حاضر باشند برایش پول بدهند اما پرشدن حسابم تمام محاسباتم را برهم ریخت و تصمیم گرفتم تا این کار را توسعه دهم ودرآمد بیشتری کسب کنم که به در بسته خوردم.

آن وقت بود که متوجه شدم از سوی کارشناسان پلیس فتا شناسایی شده‌ام؛ آن‌ها خیلی زود اقدام به ردیابی‌ام کردند و هنوز درفکر پاک کردن مدارک جرم بودم که دستبند به دست راهی دادگاه شدم، زمانی که دیگر حتی نمی‌توانستم در چشم پدر و مادرم نگاه کنم.

در همین راستا مهدی حقدادی قاضی ویژه جرایم رایانه‌ای می‌گوید: بعضی از وب سایت‌ها یا کانال‌های تلگرام اقدام به فروش برنامه‌ای به نام دوربین لخت کننده با نام انگلیسی nomao camera یا نام‌های دیگر کرده‌اند و حتی برای اثبات کارکرد نرم افزار خود فیلم‌ها و عکس‌هایی را قرار داده اند.

قاضی حقدادی می‌افزاید: بررسی‌های فنی و تخصصی مشخص کرد که این برنامه‌ها هیچ کارکردی ندارند و آنچه بعد از پرداخت پول و دانلود برنامه نصیب افراد می‌شود تنها یک برنامه مکان یابی می‌باشد و در تمامی این نمونه‌ها افراد ساده لوح طعمه کلاهبرداری قرار گرفته اند.

قاضی ویژه جرایم رایانه در خصوص این پرونده می‌گوید: در این پرونده که متهم جوانی از ساکنان شهرستان‌های مجاور مشهد است، با تبلیغات اغوا کننده اقدام به کلاهبرداری‌های گسترده‌ای کرده است .

منبع: روزنامه قدس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.