سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: مجمع ۲هزار نفری پنجشنبه که با حضور نیروهای انقلابی برگزار می‌شود تاکنون در طول انقلاب سابقه نداشته و این نشست نخستین بار تشکیل می‌شود.

فروزنده: برگزاری مجمع دوهزار نفری نیروهای انقلابی بی‌سابقه است

به گزارش قدس آنلاین، لطف‌الله فروزنده سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی، با اشاره به نخستین مجمع عمومی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی که روز پنج‌شنبه با حضور بیش از 2 هزار نفر از اقشار مردمی برگزار خواهد شد،‌ اظهار داشت: این اقدام یک حرکت بسیار خوب از سوی نیروهای مؤمن انقلابی است که با تشکیل جبهه مردمی، مشارکت همه بدنه اجتماعی را در بر می‌گیرد.

فروزنده ادامه داد: با این اقدام جبهه مردمی، برای اولین بار بدنه اجتماعی در برنامه‌ریزی‌ها و انتخاب رئیس‌جمهور حضور دارند و نقش‌آفرینی می‌کنند.

سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی مهم‌ترین وظیفه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی را برپا داشتن و پیگیری ارزش‌ها عنوان کرد و گفت: جبهه مردمی برای تحقق گفتمان انقلاب اسلامی تلاش می‌کند و این اقدام ان‌شاءالله آثار خوبی خواهد داشت.

وی تشکیل هسته‌های مردمی در شهرستان‌ها و استان‌ها را مصداق مشاوره اعتقادی و عقلانی برشمرد و تأکید کرد: چنین مجمعی با حضور نیروهای انقلابی تاکنون در طول انقلاب سابقه نداشته و نشست مجمع عمومی نیروهای انقلاب روز پنج‌شنبه برای اولین بار تشکیل می‌شود.
منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.