دبیرکل جبهه خلق برای آزادی فلسطین گفت: در وضعیت مصیبت‌وار و اندوه فلسطین، جمهوری اسلامی ایران روح جدیدی در ما دمید.

احمد جبریل: ایران روح جدیدی در کالبد فلسطین دمید

به گزارش قدس آنلاین، احمد جبریل دبیرکل جبهه خلق برای آزادی فلسطین در نوبت عصر امروز ششمین کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین که در سالن اجلاس سران تهران برگزار شد، طی سخنانی اظهارداشت: ما در سرزمینی مقدس ایران هستیم که مقدس بودن آن از انقلاب مردمی‌اش مشخص می‌شود.

وی افزود: امام خمینی (ره) با تانک و هواپیما نیامد که انقلاب کند بلکه با کمک مردم و با وحدت، نظام جمهوری اسلامی را پیروز کردند.

دبیرکل جبهه خلق برای آزادی فلسطین همچنین تصریح کرد: آنچه که اسلام ناب محمدی را در اندیشه‌های جهادی مطرح کردهمان انقلابی بودن مردمانش بود در حالیکه قبل از انقلاب، اسلام آمریکایی مطرح بود که می‌گفتند افراد بی‌دینی هستند که باید مبارزه کنند.

وی بر همین اساس اضافه کرد: امام خمینی(ره) برای اولین بار اسلام را در عهد جدید در خط درست و محور جهادی قرارداد و گفت: حقیقتا آمریکا شیطان بزرگ است و شیطان کوچک هم شوروی محسوب می‌شود.

جبریل ادامه داد: امام خمینی(ره) اشاره کردند که اسرائیل یک غده سرطانی است که باید ریشه‌کن شود و هنوز هم همان، هدف همیشگی جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه قدرت ایران در انسجام و هدف آن در حمایت از فلسطین است، یادآور شد: رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز در افتتاحیه این کنفرانس اشاره کردند که مسئله فلسطین برای ما سیاسی نیست بلکه جزئی از عقیده و ایدئولوژی ما است. ما فلسطینی‌ها مصیبت‌ها و دردهای بسیاری را متحمل شدیم مانند جنگ داخلی لبنان و در وضعیت بد و اندوهی بودیم که انقلاب اسلامی ایران آمد و روح جدیدی در ما دمید.
منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.