پس از اضافه شدن قابلیت Stories به اینستاگرام، فیسبوک مسنجر و فیسبوک، واتساپ نیز به‌عنوان عضوی از خانواده‌ی فیسبوک، این ویژگی کپی‌برداری شده از اسنپ را پیاده کرد.

واتساپ قابلیت Stories مشابه اینستاگرام را به سرویس خود اضافه کرد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از زومیت، واتساپ به‌عنوان چهارمین عضو از خانواده‌ی فیسبوک، قابلیت استوریز را پس از اینستاگرام و فیسبوک به سرویس خود اضافه کرد تا تمام سرویس‌های تحت تملک فیسبوک این قابلیت را از اسنپ‌چت کپی‌برداری کرده باشند. واتساپ قابلیت استوریز را برای جایگزینی با Status متنی در واتساپ، در اختیار کاربران قرار داده است. کاربران واتساپ که از یک میلیارد نفر عبور کرده‌‌اند، با بروزرسانی اپلیکیشن خود در پلتفرم‌های اندروید، iOS و ویندوزفون می‌توانند از این ویژگی استفاده کنند.

همچون اسنپ‌چت و سایر سرویس‌های فیسبوک که این سرویس را ارائه می‌کنند، در واتساپ نیز می‌توان استوری را با استفاده از دوربین گوشی هوشمند ثبت کرد. زمانی که تصویر ثبت شد، می‌توان آن را با استفاده از قلم، تایپ کردن متن و همچنین انواع اموجی‌ها مزین کرد. زمانی که استوری مورد نظر خود را پست کنید، این استوری در صفحه‌ی Status واتساپ برای مخاطبان شما طی 24 ساعت آینده نمایش داده می‌شود. هر کاربر قادر است به بروزرسانی Status دوستان خود نیز پاسخ دهد.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.