سرمربی تیم ملی با وجود اعلام حمایت برانکو از وی تصمیمش را گرفته و هیچ بازیکنی از پرسپولیس را به تیم ملی دعوت نمی کند.

گزارش ویژه از شوک کی‌روش به پرسپولیسی‌ها/ تیم ملی بدون حتی یک سرخپوش

قدس آنلاین - گروه ورزشی: چرا کارلوس کی روش این روزها به دنبال دعوت از یکی، دوبازیکن دورگه تازه به تیم ملی است؟ چرا او بازی های رایان تفضلی، مدافعی ایرانی - انگلیسی را که درلیگ یک انگلیس بازی می کند، به دقت زیرنظرگرفته است؟

ی روش یک ماه پیش هم به دقت بازی های بهرنگ صفری را زیرنظر داشت. بازیکنی که در لیگ سوئد برای خود نامی دست و پا کرده است. عنصری که می تواند درگوش چپ وراست بازی کند. صفری نیزبازیکن خوبی است واحتمال می رود که عن قریب به تیم ملی ایران دعوت شود.

علاقه کی روش به این بازیکنان نشات گرفته از انگیره های پنهان او برای حذف کامل تمام بازیکنان پرسپولیس است. شاید قدری عجیب و شگفت انگیزبه نظربرسد اما تحقیقات دراین راستا نشان می دهد که سرمربی تیم ملی همه بازیکنان پرسپولیسی حاضردراردوهای سابق تیم ملی را خط زده است.

اخیرا مسئولان تیم ملی فوتبال ایران برای اخذ ویزای قطراقدام هایی انجام داده اند اما درمیان اسامی که به سفارت قطراعلام شده نام هیچ یک ازبازیکنان پرسپولیس دیده نمی شود. این بدان معنا است که کارلوس کی روش می خواهد دربازی های ایام عید مقابل تیم های ملی قطروچین بدون حضورملی پوشان پرسپولیس به میدان برود.

تصمیمی عجیب و حیرت انگیزه که پرسپولیسی ها را شوکه کرده است. پیش ازآنکه کاروان پرسپولیس راهی عمان شود به طورجسته گریخته موضوع حذف بازیکنان این تیم ازتیم ملی دراردوی این تیم دهان به دهان می شد.

ظاهربازیکنان پرسپولیس فهمیده اند که فدراسیون فوتبال برای اخذ ویزای قطر اقدام هایی انجام داده است وبرای همه بازیکنانی که مدنظرکی روش هستند ویزا گرفته به جزپرسپولیسی ها. این بازی سوم فروردین ماه برگزارمی شود واگرتا 15 روزقبل ازآن تاریخ کی روش روی حرفش باشد باید پرسپولیسی ها را حذف شده قطعی دانست به این علت که معمولا روادید کشورها تا دوهفته قبل ازبرگزاری بازی اخذ می شود واگرتیم ملی ایران قصد داشته باشد درتاریخ اول فروردین ماه راهی قطرشود، بنابراین تا 15این ماه فرصت است که برای پرسپولیسی ها هم اقدام شود. یعنی 11روزدیگرواگراین زمان بگذرد، قطعا بازیکنانی همچون طارمی، سیدجلال، بیرانوند، رضاییان، انصاری، امیری، رفیعی واحتمالا ماهینی درترکیب تیم ملی حضورنخواهند داشت.

از راهروهای فدراسیون فوتبال خبر می رسد که تلاش های مهدی تاج برای منصرف شدن کی روش نیز هیچ اثری نداشته و او قصد دارد تیمش را درغیاب این بازیکنان راهی دوبازی سخت فروردین ماه کند. البته دریک هفته اخیرو به خصوص پس ازاینکه دراردوگاه پرسپولیس خبرحذف پرسپولیسی ها دهان به دهان شد، مسئولان این باشگاه کوشیدند با مصاحبه های نرم به نوعی آشتی کنند ومانع ازحذف بازیکنان خود شوند اما تا به امروزعقب نشینی پرسپولیسی ها و حتی برانکو که درآخرین مصاحبه هایش ازتیم ملی تعریف کرده بود، بی ثمربوده وبازیکنان این تیم ازلیست کنارگذاشته شده اند.

تصمیم کی روش به اخراج پرسپولیسی های تیمش اگرتداوم داشته باشد ممکن است تماشاگران این تیم را هم علیه سرمربی تیم ملی بشوراند اما ظاهرا مرد پرتغالی فکرآن جا را هم کرده ومی خواهد با دعوت ازاستقلالی ها کفه ترازو را ازاین سمت وسو به نفع خودش سنگین کند تا لااقل حمایت استقلالی ها را ازدست ندهد. حال اینکه سیاست های کی روش اساسا پاسخ مثبت بدهد یا ندهد در آینده ای نه چندان دورمشخص خواهد شد، اما آنچه دراین برهه اهمیت دارد حذف پرسپولیسی ها است و کی روش حتی حاضرنیست دراین راستا با تاج مذاکره ای هم داشته باشد ودرخواست های رئیس فدراسیون فوتبال را هم برای آشتی با پرسپولیسی ها بی پاسخ گذاشته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.