قوچان-حتماً خبر گور خواب‌ها را شنیده‌اید و اما بعد از این خبر پیدا شدن فردی که در یک حفره زندگی می‌کند به نقل از رئیس بهزیستی قوچان دیروز در صدر اخبار فضای مجازی قوچان قرار گرفت.

حفره‌خوابی در دمای ۲۱ درجه زیر صفر/اعتیاد عامل بی خانمانی است

به گزارش قدس آنلاین، رئیس بهزیستی قوچان در گفت‌وگو با قدس با تأیید این خبر گفت: در پی گشت‌های منطقه‌ای و جمع‌آوری متکدیان و کارتن خواب‌ها، تیم ساماندهی خانه سبز بهزیستی قوچان، با فردی که در حفره‌ای در اراضی حاشیه شهر قوچان زندگی می‌کرد، مواجه شدند .

ناصر نیک افشار افزود: این مرد که ۶۲ سال سن وبه مواد مخدر اعتیاد دارد، در سرمای منفی ۲۱ درجه این شهرستان در حفره‌ای به عمق یک متر که در زمین کنده بود بدون هیچ امکاناتی زندگی می‌کرد.

وی ادامه داد: با تحقیقات انجام شده، مشخص شد که در سال‌های گذشته وی سابقه ترک در کمپ بهزیستی را داشته اما متأسفانه مجدد اعتیاد را شروع کرده و به گفته خودش، مصرف وی ابتدا ۲ هزار تومان در روز بوده که پس از روی آوردن به گدایی مصرفش به روزانه ۴۰ هزار تومان رسیده است.

نام برده پس از انجام مصاحبه مددکاران خانه سبز و با هماهنگی دادستان شهرستان در خانه سالمندان قوچان ساماندهی شد.

پیرمرد حفره خواب در گفت‌وگو با خبرنگار ما در تشریح ماجرا گفت: ۱۵ روز است که از روستا به شهر آمده‌ام و به جمع‌آوری ضایعات مشغولم و برای اینکه شب‌ها جای خوابی داشته باشم حفر ه‌ای پیدا کردم که در آنجا زندگی می‌کنم.

او در خصوص اعتیادش افزود: دو سه سالی است که معتاد شده‌ام و تنها مادر و یک دختر دارم که مادرم دریکی از روستاها و دخترم نیزدر تهران زندگی می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.