۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۹
کد خبر: 506417

بندرعباس- عدم پرداخت بدهی ۳۵۰ میلیونی باعث قطع برق اداره مخابرات شهرستان رودان در استان هرمزگان توسط اداره برق این شهرستان شد.

برق اداره مخابرات رودان را گرفت

به گزارش قدس آنلاین، رئیس مخابرات رودان افزود: نزدیک به چهار روز است که برق اداره مخابرات قطع شده و این قطعی برق موجب ایجاد اختلال در شبکه ارتباطی شهرستان شده است.
همایون ماجرائی خاطر نشان کرد: این رقم بدهی مربوط به ۴ سال است.
وی بیان کرد: هم اکنون اینترنت تمامی مشترکانی که از خدمات اینترنتی «اِی. دی. اس. ال» مخابرات استفاده می کنند، قطع است و چنانچه برق مخابرات وصل نشود شبکه ارتباطی شهرستان به طور کلی قطع خواهد شد.
ماجرائی اظهار داشت: در چند روز گذشته با استفاده از یک دستگاه دیزل ژنراتور و باطری اجازه ندادیم در روند خدمت رسانی به شهروندان خللی وارد شود اما اگر برق وصل نشود و این روند ادامه پیدا کند در امر خدمت رسانی به مردم دچار مشکل جدی می شویم.
مدیر برق شهرستان رودان نیز در این رابطه اظهار داشت: مدیریت برق شهرستان پیشتر با صدور اخطار خواستار پرداخت بدهی برق مصرفی از سوی مخابرات شده بود و حداقل سه فقره اخطار و تعهد کتبی بابت پرداخت از سوی مخابرات ارسال شده است.
کیوان براتی افزود: رونوشت تمامی اخطارها به فرمانداری و اداره اطلاعات نیز ارسال شده است.
وی خاطر نشان کرد: این مدیریت آمادگی دارد با دریافت ۳۰ درصد بدهی جاری سال ٩٥ و یا تعهد کتبی مبنی بر پرداخت مبلغ یادشده در مدت ۲۰ روز، برق را وصل کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.