رشت- رقابت های شطرنج قهرمانی رده های سنی پسران کشور و انتخابی تیم ملی در گیلان و شهرستان رشت برگزار می شود.

گیلان میزبان مسابقات شطرنج پسران کشور شد

به گزارش قدس آنلاین، رئیس هیات شطرنج استان گیلان گفت: این دوره از رقابت ها ، از روز پنجشنبه هفته جاری پنجم اسفند ماه در ۲ گروه سنی و در مجموعه ورزشی یادگار امام شهرستان رشت آغاز خواهد شد.

کیومرث بیات اظهار داشت: در این دوره از رقابت ها، برترین شطرنجبازان رده های سنی زیر ۱۲ سال و زیر ۱۴ سال کشور با هم به رقابت خواهند پرداخت.

وی اظهار کرد: در رقابت های شطرنج رده سنی زیر ۱۲ سال ۶ شطرنجباز و در رده سنی زیر ۱۴ سال نیز ، ۶ شطرنجباز برتر حضور می یابند و با هم به رقابت می پردازند که خوشبختانه در هر رده سنی ، ۲ شطرنجباز نیز ، از استان گیلان است .

رئیس هیات شطرنج استان گیلان ادامه داد: رقابت های شطرنج قهرمانی رده های سنی زیر ۱۲ سال و زیر ۱۴ سال پسران کشور و انتخابی تیم ملی ، به مدت یک هفته در شهرستان رشت ادامه خواهد یافت.

وی بیان کرد: در پایان نفرات برتر این دوره از رقابت ها انتخاب و به عضویت تیم ملی شطرنج پسران درخواهند آمد تا در رقابت های مختلف برون مرزی حضور یابند و امیدواریم که شطرنجبازان گیلانی نیز بتوانند در این مسابقات بدرخشند و مقام کسب کنند.

در استان گیلان بیش از ۲۰۰ ورزشکار به صورت سازمان یافته در رشته ورزشی شطرنج ، در ۲ بخش بانوان و آقایان و در رده های سنی مختلف فعالیت دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.