ایلام- فرماندار ایلام گفت: پس از استقبال از پیکر دو شهید نیکنام در محل فرودگاه شهدای ایلام؛ پیکر آسمانی این عزیزان با شکوه خاصی تشییع و سپس در شهر چوار سرزمین لاله های فوتبال و در جوار زمین فوتبال این شهر محل شهادت ۱۵ فوتبالیست، داور و تماشاگر در آغوش خاک آرام خواهند گرفت.

پیکر دو شهید در سرزمین لاله های فوتبال«چوار» آرام می گیرد

معروف بسطامی روز چهارشنبه در گفتگو با قدس آنلاین با اشاره به رجعت پیکر دو شهید گمنام به ایلام در هفته آینده، اظهار داشت: با همکاری و همراهی گروه های مختلف مردمی و دیگر دستگاه ها و نهادهای مرتبط، تمام تمهیدات لازم برای برگزاری مراسم استقبال، تشییع و خاکسپاری این شهیدان والامقام فراهم شده است.

فرماندار ایلام با اشاره به اینکه مردم استان ایلام شهدای زیادی را در راه انقلاب اسلامی تقدیم نموده و همواره یاور این نهضت بوده اند، بیان داشت:  مردم استان به محض اطلاع از ورود پیکر این کبوتران مهاجر به ایلام، آمادگی کامل خود را برای حضور در آیین تشییع و خاکسپاری اعلام داشته اند و همچنان لحظه شماری می کنند.

معروف بسطامی با بیان اینکه هفته آینده، این استان میزبان پیکر این شهیدان شاهد است و شور و شعور حسینی سراسر ایلام را فرا می گیرد، یادآور شد: تشییع با شکوه پیکر شهدای گمنام، تجدید میثاق با امام راحل(ره)؛ شهداء؛ رهبر فرزانه انقلاب و آرمان های بلند انقلاب اسلامی است.

فرماندار ایلام همه مردم را برای حضور در این آیین معنوی و حماسی فراخواند و تصریح کرد: انشاءالله مردم سرافراز و حماسه ساز استان ایلام با حضور با شکوه خود در این مراسم؛ بار دیگر اوج وحدت، همدلی و همزبانی خویش را به نمایش خواهند گذاشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.