شیراز- دومین کنگره بین المللی سلامت با حضور معاون وزیر ارتباطات صبح چهارشنبه در شیراز آغاز به کار کرد .

کنگره بین المللی سلامت در شیراز آغاز به کار کرد

به گزارش قدس آنلاین، رئیس مرکز سیاستگذاری سلامت دانشگاه علوم پزشکی شیراز و رئیس این کنگره گفت: در این کنگره دو روزه صاحبنظران از کشورهای استرالیا، هلند، انگلستان، یونان رومانی، مکزیک و ترکیه حضور دارند .

کامران باقری لنکرانی افزود: این کنگره دو روزه بر دریافت خدمات سلامت از طریق ارتباطات تلفن همراه و فناوری های چند رسانه ای تمرکز دارد.

وی ایجاد فضای تبادل ایده ها، تکنیک ها، مفاهیم، آزمایش ها و برنامه های کاربردی دستگاه های ارتباطی از جمله تلفن های همراه، رایانه و رایانه های شخصی جیبی در استفاده از خدمات و اطلاعات بهداشت و سلامت  را از اهداف اصلی  برگزاری این کنگره عنوان کرد.

جلیل معصومی سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز و دبیر اجرایی کنگره نیز گفت: ۴۰۰ مقاله به دبیر خانه این کنگره ارسال شده و ۵۰۰ نفر از استادان دانشگاه و صاحبنظران داخلی و خارجی در آن حضور دارند .

سید محمد جواد مرتضوی دبیر علمی کنگره نیز گفت : ۱۸ مقاله برای سخنرانی و ارائه در این کنگره و ۲۳۰ مقاله هم صورت پوستر انتخاب شده است .

وی افزود: سخنرانانی از مکزیک، هلند، استرالیا و یونان در کنگره سخنرانی خود را ارائه می‌کنند. برگزاری کارگاه های تخصصی پیرامون سلامت از برنامه های جانبی این کنگره است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.