بروجرد- کارگران شهرداری بروجرد ۶ ماه است حقوق دریافت نکرده اند و با توجه به نزدیک شدن سال جدید نیاز است برای پرداخت معوقات کارگران چاره ای اندیشیده شود.

 کارگران شهرداری بروجرد ۶ ماه حقوق نگرفته اند

به گزارش قدس آنلاین،  این روزها که همگی در تکاپو برای خرید سال نو و عید نوروز هستند، کارگران شهرداری چشم انتظار ۶ ماه حقوق معوقه و عیدی هستند تا بتوانند آنها هم برای خانواده خود اقلامی را تهیه کنند از این رو مسئولان شهرداری باید برای حقوق های معوقه کارگران فکری کنند و برای پرداخت چند معوقات چاره ای بیندیشند.

  ناصر مرادی، عضو شورای شهر بروجرد در این باره گفت: تنها حدود ۲۴ روز کاری تا پایان سال باقی مانده و کارگران شهرداری بروجرد ۶ ماه است حقوق دریافت نکرده اند و علاوه بر این معوقات عیدی آنها باید پرداخت شود.

وی اضافه کرد: برای پرداخت حقوق های معوقه تا پایان مهر امسال و عیدی چهار میلیارد تومان و برای تسویه و پرداخت همه معوقات این کارگران حدود ۲۰ میلیارد تومان احتیاج است و تا کنون شهرداری و شورای شهر برای پرداخت این معوقات اقدامی نکرده است.

به گفته وی با توجه به نزدیک شدن روزهای پایانی سال می طلبد که برای پرداخت حداقل بخشی از معوقات کارگران گامی برداشته شود اما اقدامی صورت نگرفته و کارگران شهرداری چشم انتظار واریز حقوق حقوق و عیدی هستند.

مرادی تصریح کرد: هر ماه سه میلیارد و ۲۰۰میلیون تومان برای پرداخت حقوق کارگران نیاز است که با عدم پرداخت این معوقات مبلغ افزایش می یابد.

اشرف چگنی؛ یکی دیگر از اعضای شورای شهر بروجرد هم گفت: امسال بیشتر درآمد شهرداری صرف کارهای عمرانی شد در حالی که می شد بخشی از معوقات کارگران را از این درآمد پرداخت کرد.

وی اضافه کرد: قرار است بخشی از معوقات کارگران و عیدی  آنها تا قبل از پایان سال پرداخت شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.